۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۳۰۰برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۹۷۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۵ ساعت: ۱۳:۲۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

۳۰۰برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در قزوین برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی ۳۰۰ عنوان برنامه در سطح استان اجرا می‌شود که با توجه به شرایط کرونایی بعضی از برنامه‌ها مجازی خواهد بود.

۳۰۰برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام علی معبودی در نشست خبری که ظهر امروز(یکشنبه)به صورت وبینار برگزار شد؛ اظهار کرد: امسال همزمان با هفته عقیدتی سیاسی 300 عنوان برنامه در سطح استان اجرا می‌شود که با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا بخشی از این برنامه‌ها به صورت مجازی و بخشی در فضای حقیقی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری ایام هفته عقیدتی سیاسی افزود: اولین روز از این ایام "شهید مطهری، مردم سالاری دینی و انتظارات" نامگذاری شده است؛ چراکه انتخابات مهمی پیش رو داریم و حضور مردم در انتخابات امری مهم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: شهید مطهری یکی از نظریه پردازان در حوزه مردم سالاری دینی است و انتخابات از جمله رخدادهایی است که این امر را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه دومین روز از هفته پیش رو با عنوان "شهید مطهری، شاخص‌های مسئول در تراز انقلاب" نامگذاری شده؛ بیان کرد: اهداف انقلاب برگرفته از انقلاب پیامبر(ص) و امام حسین(ع) است؛ اگر می‌خواهیم انقلاب به مقاصد خود برسد باید توجه ویژه به انتخاب مسئول تراز انقلاب داشته باشیم چراکه به گفته رهبر انقلاب سنگینی کار، بردوش قوه مجریه است.

وی سومین روز از هفته عقیدتی سیاسی را با عنوان "شهید مطهری، خودسازی و تاثیر اطلاعات در افزایش معنویت در جامعه" اعلام کرد و ادامه داد: انسان همواره مشغول خودسازی است و گاهی گرفتار ابتلاها می‌شود که این روزها گرفتار کرونا شده‌ایم و این نوعی امتحان است.

شهید مطهری یکی از پرچم داران تمدن سازی است

این مقام مسئول؛ عنوان روز چهارم هفته عقیدتی سیاسی را "شهید مطهری، نقش جوانان در عدالت پردازی و تمدن" اعلام کرد و افزود: در بیانیه گام دوم اشاره به این شده که جوانان باید به تمدن سازی دامن بزنند و شهید مطهری یکی از پرچم داران تمدن سازی است.

وی از نام گذاری پنجمین روز هفته عقیدتی سیاسی با نام "شهید مطهری، استکبار ستیزی و شناخت فتنه‌های زمان" خبر داد و تصریح کرد: پیامبر همواره در حال مبارزه با مستکبران بود و هدف انقلاب نیز شناخت فتنه و استکبار ستیزی است و این نشان از زنده بودن ملت دارد.

معبودی با اشاره به اینکه ششمین روز از هفته عقیدتی سیاسی "شهید مطهری، جایگاه تعلیم و تربیت در سبک زندگی و مقابله با تهاجم فرهنگی غربی" نامگذاری شده؛ گفت: فلسفه انبیاء تعلیم و تربیت انسان بوده و سبک زندگی غربی در تقابل با سبک زندگی اسلامی است و اگر بخواهیم از معضلات احتمالی نجات پیدا کنیم باید از غرب زدگی دوری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه در هفته عقیدتی سیاسی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها صورت می‌گیرد؛ عنوان کرد: تجلیل از فعالان عرصه تولید و فرهنگی، نشست‌های بصیرتی به صورت مجازی و تجلیل از خانواده شهدای عرصه تربیت و تولید از دیگر برنامه‌هاست.

وی از غبارروبی مزار شهدای گمنام در این هفته خبر داد و افزود: نشست تبیین ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی، حضور کارکنان و بسیجیان در کمک‌های مومنانه، محفل انس با قرآن، حضور در بیمارستان‌ها و تجلیل از مدافعان سلامت و اهدای خون توسط سپاه پاسداران و بسیج از جمله برنامه‌های دیگر است.

معبودی با بیان اینکه برنامه حکمت مطهر یکی از برنامه‌های شاخص در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت است در جهت تبیین اندیشه‌های شهید مطهری برگزار می‌شود؛ یادآور شد: مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری و برگزاری نشست‌های علمی و آزاد اندیشی نیز از دیگر برنامه‌های هفته پیش رو است.

برخی از مسئولان با ناکارآمدی خود موجب آزرده خاطرشدن مردم شده‌اند

این مقام مسئول با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امسال یکی از انتخابات سرنوشت ساز برای ملت و کشور برگزار می‌شود و چشم دشمنان به این انتخابات و حضور مردم است؛ چرا که نفس حضور مردم برای دشمنان پیام‌های زیادی دارد.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان با ناکارآمدی خود موجب آزرده خاطرشدن مردم شده‌اند و همین موجب شده دشمنان انتظار داشته باشند مردم در انتخابات شرکت نکنند اما ملت ما بصیرند و دشمنان را شاد نخواهند کرد.

معبودی گفت: اگر مردم به فردی که دارای شاخصه‌های انقلابی باشد رای بدهند باعث مأیوس شدن دشمن خواهند شد و اگر مردم غرق جنگ روانی دشمن شوند باز هم به تفکری رای خواهند داد که برای کشور مشکل ایجاد کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان با اشاره به تفکر شهید مطهری تصریح کرد: شهید مطهری جمهوریت را قالب و اسلامیت را محتوا می‌دانستند، معنی مردم سالاری دینی همین است که مردم را به سمت انتخاب فرد اصلح سوق دهیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان