۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بیش از ۳هزار برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود/ بزرگداشت ۲۲بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی
کد خبر: ۳۴۷۸۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۹ ساعت: ۱۵:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

بیش از ۳هزار برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود/ بزرگداشت ۲۲بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بیش از سه هزار برنامه در سطح استان قزوین با عناوین مختلف تبیینی، تحلیلی، میدانی و تبلیغاتی برای ایام الله دهه فجر پیش‌بینی شده است.

بیش از ۳هزار برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود/ بزرگداشت ۲۲بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در نشست مطبوعاتی که امروز(پنج‌شنبه) در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد؛ با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیاری از دشمنان آرزو داشتند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند اما آرزوی آنها ناکام ماند و انقلاب ایران اسلامی همچون نوری در جهان می‌درخشد.

وی افزود: با وقوع اتفاقات اخیر در انتخابات امریکا و رفتن ترامپ یکبار دیگر نظریه مقام معظم رهبری به اثبات رسید که فرمودند نه جنگی خواهد شد و نه مذاکره‌ای صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: البته کشور با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هست اما علی رغم همه مسائل، انقلاب اسلامی همچنان درخشش دارد و شعاع انوار آن مرزها را درنوردیده است.

وی بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا در عالم بسیاری از مردم جان خود را از دست دادند لذا با توجه به شرایط کرونایی و توجه به سلامت مردم، تغییراتی در اجرای برنامه‌ها با توجه به مقتضیات زمان انجام خواهد شد.

شهسواری تاکید کرد: بنا نیست در طول ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی هیچ برنامه‌ای به دلیل شرایط کرونا تعطیل شود بنابراین هیچ کدام از برنامه‌های پیش‌بینی شده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن تعطیل نخواهد شد بلکه بر اساس مقتضیات زمان و با شیوه جدید اجرا خواهد شد.

وی با تاکید براینکه ایام الله باید زنده نگه داشته شود؛ بیان کرد: اولویت ما در اجرای برنامه‌ها تامین و حفظ سلامت مردم است و در تمام برنامه‌های تدارک دیده شده توسط ۲۳ کارگروه ایام دهه فجر استان قزوین بر این اصل تاکید شده که نباید ما نسبت به سلامت مردم بی‌تفاوت باشیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: کرونا موجب بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در اجرای برنامه‌ها و جایگزینی شیوه‌های نوین به جای برنامه‌های سنواتی گذشته شد که در طول ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ما نسبت به دوگانگی ستاد کرونا ملی و استانی و سیاست یک بام و دو هوای آن نقد و گلایه داشتیم اما همواره تابع ولایت هستیم و همانطور که مقام معظم رهبری اعلام کردند که تابع تصمیمات ستاد کرونا هستم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول مراسم و برنامه‌های گذشته در مناسبت‌ها، تابعیت خود را نسبت به تصمیمات ستاد کرونا اعلام کردیم.

شهسواری بیان کرد: برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روز ۱۲ بهمن شروع می‌شود و برنامه‌های متنوعی برای ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: اکنون نیاز جامعه است تا عملکرد دستگاه‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام و همچنین رشد و بالندگی کشور در عرصه‌های مختلف برای نسل جوان تبیین شود زیرا دشمنان همواره در حال پررنگ کردن نقاط ضعف و کمبودهای انقلاب و نظام هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است؛ گفت: یکی از افتخارات نخبگان و دانشمندان ایرانی تولید واکسن کرونا است و ایران جزو کشورهایی است که در تولید واکسن به خوبی درخشیده است.

وی ابراز کرد: محور برنامه‌های تبیینی و تحلیلی مساجد و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج است؛ همچنین باید فضاسازی محیطی متناسب با دهه فجر در سطح استان انجام شود.

شهسواری در ادامه گفت: بیش از سه هزار برنامه در سطح استان قزوین با عناوین مختلف تبیینی، تحلیلی، میدانی و تبلیغاتی برای ایام الله دهه فجر پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: برگزاری مراسم گلبانگ انقلاب صبح روز ۱۲ بهمن در دبیرستان شاهد بهشتیان، برگزاری ویژه برنامه سالروز ورود امام راحل به میهن همزمان با سراسر کشور در ساعت ۱۰ صبح به صورت نمادین و سمبلیک در گلزار شهدای قزوین از جمله برنامه‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از ساعت ۱۱ صبح در مسجد شیخ الاسلام، برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای طرح‌های رزمایش کمک مومنانه و تهیه جهیزیه برای نوعروسان محروم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی ابراز کرد: ساعت سه بعدازظهر ۱۵ بهمن ماه همزمان با خجسته میلاد فاطمه زهرا(س) حرکت خودرویی و خودجوش مردمی از میدان مادر به سمت میدان سید حسن نصرالله، بلوار شهید لشگری، میدان شورا و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

شهسواری در پایان گفت: براساس اعلام ستاد ملی کرونا بنا شده که در سطح کشور هیچ‌گونه راهپیمایی فیزیکی و تجمعی در روز ۲۲بهمن برگزار نشود و پیشنهاد شده به صورت خودرویی و رژه موتوری باشد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان