۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فعالیت‌های جهادی جوانان بسیجی موجب گسترش امید در جامعه شده است
کد خبر: ۳۴۵۹۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

فعالیت‌های جهادی جوانان بسیجی موجب گسترش امید در جامعه شده است

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی جوانان مومن و بسیجی باعث گسترش امید در جامعه شده است؛ افزود: روحیه شهادت طلبی در بین جوانان بسیجی باعث شده تا هرکجا که نیاز باشد حضور یافته و به نقش آفرینی بپردازند.

فعالیت‌های جهادی جوانان بسیجی موجب گسترش امید در جامعه شده است

به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ سردار محمد شاهرخی امروز(سه‌شنبه) با حضور در بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن بیان اهداف، رویکردها و شاخصه‌های انقلابی گری بسیجیان، در جریان آخرین عملکرد و برنامه‌ریزی های بسیج دانشجویی در راستای مواسات و همدلی و  نقش‌آفرینی دانشجویان بسیجی در زمینه‌های علمی و پژوهشی، فرهنگسازی و عملیات جهادی قرار گرفت.

وی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های جهادی جوانان مومن و بسیجی در ایام کرونا اظهار کرد: اقدامات بابرکتی از سوی جوانان مومن و بسیجی در سطح کشور و استان صورت پذیرفته و باید آنها را گسترش داد.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی شما جوانان مومن و بسیجی باعث گسترش امید در جامعه شده است؛ افزود: ملت ایران ملت رئوف و مهربانی بوده و ملتی است که در زمان سختی‌ها در کنار هم می‌ایستند و به کمک هم می‌شتابند.

شاهرخی با اشاره به اهمیت معنویت در کارها عنوان کرد: هیچ تکیه‌گاهی محکم‌تر از خدا نیست و زمانی که خود را متکی به خدا بدانیم با قدرت بیشتر کارها را پیش می‌بریم.

این مقام مسئول با اشاره به روحیه شهادت طلبی در بین جوانان بسیجی گفت: این ویژگی جوانان بسیجی که خود را همیشه برای شهادت و فداکاری آماده می‌دانند، باعث شده است تا هرکجا که نیاز باشد حضور یابند و به نقش آفرینی بپردازند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان