۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین تاریخ برگزاری کنکورهای ۱۴۰۰ اعلام شد
کد خبر: ۳۴۵۳۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۱ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

تاریخ برگزاری کنکورهای ۱۴۰۰ اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ برگزاری کنکورهای سراسری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

تاریخ برگزاری کنکورهای ۱۴۰۰ اعلام شد
 

به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام تاریخ برگزاری کنکور سراسری، ارشد و دکتری سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: کنکور دکتری در ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار و ثبت نام آن از ۲ آذر آغاز می‌شود و ۹ آذر به پایان می‌رسد.

زرین آمیزی اضافه کرد: کنکور کارشناسی ارشد ۶ خرداد ۱۴۰۰ برگزار و ثبت‌نام آن از ۱۶ آذر آغاز می‌شود و ۲۳ آذر به پایان می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش اضافه کرد: کنکور سراسری در پنجشنبه ۱۰ تیر و جمعه ۱۱ تیر ماه سال ۱۴۰۰ اعلام می‌شود. ثبت‌نام این آزمون از روز یکشنبه ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و تا ۱۸ بهمن ادامه دارد.

به گفته این مقام مسئول، داوطلبان باید در موعد مقرر برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

زرین آمیزی اضافه کرد: زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی و کنکور کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی هنوز مشخص نشده است. به محض نهایی شدن تاریخ این آزمون‌ها اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، کنکورهای سراسری وزارت علوم به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و تاکنون و بعد از گذشت یک ماه از آغاز سال تحصیلی، نتیجه کنکور کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی اعلام شده است.

بنا به گفته مسئولان سازمان سنجش، نتیجه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ناپیوسته هفته آخر مهر ماه ۹۹ و نتایج نهایی کنکور سراسری هفته اول آبان ماه اعلام می شود.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان