۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۵۲۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۱۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

۵۲۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سطح شهر قزوین و ناحیه امام حسن(ع) پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده‌گان از کرونا توزیع می‌شود.

۵۲۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ شیوع کرونا بسیاری از اقشار جامعه را از نظر اقتصادی و معیشتی تحت تاثیر قرار داد و افراد و خانواده‌ها با مشکل مواجه شدند، در همین راستا رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه را مطرح کردند.

بلافاصله پس از این فرمان، ستاد رزمایش کمک‌های مؤمنانه در تمام استان‌ها با محوریت سپاه و بسیج شکل گرفت و تمام مسئولین و مردم نیز همکاری خوبی در این زمنیه داشته و همچون همیشه صحنه‌های زیبایی از همدلی را رقم زدند.

مرحله نخست این رزمایش در ابتدای ماه مبارک رمضان شکل گرفت و مرحله دوم نیز مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

سرهنگ محسن شیخ حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در ادامه اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان، امروز همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با رمز مقدس یا امام حسن مجتبی(ع) آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله در سطح شهر قزوین و ناحیه امام حسن(ع) پنج هزار و 200 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده‌گان از کرونا توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین ابراز کرد: ملاک تشخیص و اهدای هدایا و کمک‌های معیشتی در این مرحله نیز سامانه جامع مهربانی است که براساس کد ملی فعالیت می‌کند و امیداریم با پایان این رزمایش مرحله سوم آغاز شود.

وی در پایان گفت: در این راستا از تمام خیرین و افرادی که می‌توانند در این زمینه کمک ‌کنند دعوت می‌شود تا طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ماه رمضانی به یاد ماندنی و شیرین را برای نیازمندان و اقشار مختلف مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان