۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تحقق ۱۰۶ درصدی برنامه طرح اکرام ایتام و محسنین قزوین
کد خبر: ۳۳۶۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۹ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

طی سال ۹۷ صورت گرفت؛

تحقق ۱۰۶ درصدی برنامه طرح اکرام ایتام و محسنین قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۹۷ برنامه پیش بینی شده برای اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین با استقبال نیکوکاران استان، ۱۰۶ درصد تحقق به دنبال داشت.

تحقق ۱۰۶ درصدی برنامه طرح اکرام ایتام و محسنین قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مجید مومنی امروز(شنبه) در نشست تخصصی تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام شاغل در سازمان ثبت اسناد و املاک استان قزوین بیان کرد: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام اکرام یتیم از اهمیت و ارزش بالایی در درگاه الهی برخوردار است و در سیره علمی و عملی اهل بیت (ع) نیز به موضوع رسیدگی به ایتام تأکید و سفارش زیادی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال 97 در طرح محسنین پنج هزار و 712حامی برای حمایت از سه هزار و 146فرزند تحت حمایت با کمیته امداد استان قزوین همکاری داشتند که مجموع کمک های اهدایی بیش از چهار میلیارد و 295 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: همچنین در طرح اکرام ایتام 14 هزار و 73حامی برای حمایت از هزار و 612یتیم تحت حمایت با کمیته امداد استان قزوین همکاری داشتند که مجموع کمک های اهدایی بیش از 9 میلیارد و 317 میلیون تومان بوده است.

مومنی اعلام کرد: در مجموع طی سال 97 برنامه پیش بینی شده برای اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین با استقبال نیکوکاران استان، 106 درصد تحقق به دنبال داشت.

وی عنوان کرد: متوسط سرانه کمک حامیان در طرح اکرام ایتام بیش از 53 هزار تومان و در طرح اکرام محسنین بالغ بر 62 هزار تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: متوسط دریافتی فرزندان تحت حمایت در طرح اکرام ایتام  467هزار تومان بوده که بالاترین مبلغ دریافتی متعلق به ایتام تحت حمایت اداره قزوین و بوئین زهرا به ترتیب 539 و 517 هزار تومان بوده و در طرح اکرام محسنین هم میانگین دریافتی ماهیانه فرزندان محسنین 113 هزار تومان بوده که بالاترین مبلغ دریافتی متعلق به فرزندان تحت حمایت اداره آبیک و ضیاءآباد با ارقام بیش از 271 و 228 هزار تومان ثبت شده است.

وی در پایان گفت: در این نشست از 48 نفر از کارکنان ثبت اسناد و املاک استان که با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی فرزندان تحت حمایت هستند، تجلیل شد.

پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان