۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انتقاد کاربران فضای مجازی به نماینده قزوین و واکنش زرآبادی+تصاویر
کد خبر: ۳۳۶۵۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۷ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت؛

انتقاد کاربران فضای مجازی به نماینده قزوین و واکنش زرآبادی+تصاویر

کاربران فضای مجازی به صحبت‌های نماینده مردم قزوین در مجلس واکنش نشان دادند.

انتقاد کاربران فضای مجازی به نماینده قزوین و واکنش زرآبادی+تصاویر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ طی روزهای گذشته شاهد انتقادات کاربران فضای مجازی در اینستاگرام و توئیتر به یکی از نمایندگان استان قزوین بودیم که هم اکنون ریاست مجمع نمایندگان استان قزوین را عهده دار است.

سید حمیده زرآبادی اخیرا در نطق خود در مجلس درباره حضور زنان در دولت گفته بود: آن‌ها «سهم‌شان در دولت صفر است و سخن گفتن‌شان در تریبون نماز جمعه کراهت دارد و اگر صحبت هم کنند با استقبال و خوشرویی نیست بلکه با اکراه و اجبار است».

وی در ادامه افزود: «وای به حال جامعه‌ای که از زن به عنوان یک ابزار استفاده شود و واژه سخیف پرستو در آن وجود داشته باشد.»

یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به سخنان این نماینده مجلس و عملکرد وی در پست توئیتری خود نوشت:

اصطلاح «پرستو» به زنان یا مردانی اطلاق می‌شود که سعی می‌کنند با اتکا به جذابیت‌های جسمی، کشش جنسی و اغواگری، خودشان را به افراد صاحب نفوذ نزدیک کنند و اطلاعاتی که از آن‌ها کسب می‌کنند را به کارفرماهایشان برسانند.

درحالی برخی نمایندگان از ممنوعیت استفاده ابزاری ازجذابیت‌های زنان درکشور می‌گویند که وضعیت خودآرایی و آرایش دربین برخی نمایندگان زن به یک مسابقه تبدیل شده؛ مثلا خانم ‎#حمیده_زرآبادی تا حالا 3 بار عمل زیبایی پلک، گونه و لب کرده انجام داده است. دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟

با انتشار این پست از سوی این کاربر فضای مجازی تعداد زیادی از مخاطبان نیز در همراهی با صحبت‌های وی پست‌هایی را در فضای مجازی منتشر کردند که در ادامه می‌بینید.


















سید حمیده زرآبادی یک روز پس از انتشار پست‌های انتقادی کاربران فضای مجازی به این انتقادات واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: 

"توهین‌ها و تخریب‌ها را به جان خریدارم و حرف مردم را می‌زنم، اگر ما از سر بریده می‌ترسیدیم مانند دیگران روزه سکوت می‌گرفتیم و با حرف نزدنمان از هجمه‌ها به دور بودیم و ضدانقلاب و ضد امنیت ملی خطاب نمی‌شدیم."

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

محمد / ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

خانم (چوب خشک)درشرف انتخابات نطقت بازشده تو این چهار سال هیچ دغدغه ای نداشتی!؟ بله کسی که راحت توهین می‌کنه عزت نفس ندارد و توهین ها رو هم به جون مسخره!
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان