۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ستارگان ایران در کهکشان لیگ جهانی والیبال
کد خبر: ۳۳۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ستارگان ایران در کهکشان لیگ جهانی والیبال

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از خرداد ماه سال ۱۳۹۲ آغاز می‌شود و ستارگان ایران برای نخستین بار به مصاف کهکشانی‌های والیبال جهان می‌روند.

  ستارگان ایران در کهکشان لیگ جهانی والیبال
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، لیگ جهانی والیبال یک سری مسابقات بین‌المللی سالیانه است که برای نخستین بار در سال 1990 شروع شد.
مرحله مقدماتی این مسابقات در سه گروه‌ شش تیمی و به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود اما دور نهایی این رقابت‌ها به طور متمرکز در یک شهر با شرکت شش تیم فینالیست برگزار خواهد شد.
  لیگ جهانی معتبرترین سطح مسابقات والیبال در جهان به شمار می‌رود و کشورهای صاحب نام والیبال جهان توجه ویژه‌ای روی آن دارند.
شرکت مستمر در این مسابقات به نوعی اعتبار والیبال یک کشور را بالا می‌برد.
تیم‌های ملی والیبال ایران اگرچه در سال‌های گذشته به موفقیت‌های قابل توجهی در سطح قاره آسیا دست یافته بودند اما هرگز جواز حضور در بیست و سه دوره اول مسابقات را کسب نکردند و راهیابی به این رقابت‌ها برای چند نسل از والیبالیست‌های ایرانی تبدیل به آرزو شده بود تا سرانجام در شهریورماه 1391 رویای راهیابی ایران به لیگ جهانی والیبال تعبیر شد.
  تیم ملی والیبال ایران به همراه "خولیو ولاسکو" مربی کارکشته ایتالیایی‌اش در چهار مسابقه انتخابی مقابل تیم‌های مصر و ژاپن پیروز شد و جواز حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال را دریافت کرد.
   
اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران و ژاپن - انتخابی لیگ جهانی
  لیگ جهانی، از فرصت تا تهدید   حضور در مسابقات لیگ جهانی والیبال نه تنها فرصتی برای نمایش توانایی بازیکنان ایرانی در بزرگ‌ترین میدان‌های والیبال جهان را فرآهم می‌کند، بلکه اعطای میزبانی در چهار مسابقه به ایران، زمینه توسعه سخت افزاری امکانات و زیر ساخت‌ها را نیز پدید می‌آورد.
اگر چه تمامی کشورها موظف به پرداخت مبلغ قابل توجهی ورودی به فدراسیون جهانی هستند، اما تامین بخش قابل توجهی از هزینه‌های میزبانی توسط اسپانسرها و همچنین پوشش گسترده رسانه‌ای موجب سرازیر شدن سود دو چندان به فدراسیون کشورهای حاضر در مسابقات می‌شود و به نوعی برای آن‌ها درآمد نیز به همراه دارد.
  "پیرو ربادنگو"، رییس سابق کمیته مسابقه‌های فدراسیون جهانی والیبال، سفر چند روزه‌ای به ایران داشت تا علاوه بر بازدید از امکانات زیربنایی و سخت افزاری ایران، مسئولان فدراسیون را برای برگزاری میزبانی لیگ جهانی راهنمایی کند.
او در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد که میزبانی در لیگ جهانی می‌تواند فرصت مناسبی برای معرفی تمدن ایران و ارتباطات فرهنگی باشد.
  میانگین تماشاگران تلویزیونی این مسابقات نزدیک به نیم میلیارد نفر در سرتاسر جهان است و خبرنگاران رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جهان برای پوشش بازی‌های لیگ به کشور میزبان سفر می‌کنند.
این موضوع فرصت مناسبی برای گسترش ارتباطات فرهنگی و معرفی فرهنگ و تمدن ایران به جهان است.
همچنین حضور مستمر در لیگ جهانی به ویژه میزبانی در مرحله نهایی آن زمینه حضور پررنگ توریست‌ها و وارد شدن ارز به کشور و در نتیجه رونق اقتصاد گردشگری را فرآهم می‌آورد.
  از سوی دیگر میزبانی در چهار مسابقه از مرحله مقدماتی زیر دید تیزبین نمایندگان فدراسیون جهانی و همچنین رسانه‌های غربی نیازمند مدیریت اجرایی بسیار قوی است.
احتمال بروز بداخلاقی مثلا پرتاب اشیا به داخل زمین از سوی تماشاگران، اعمال محدودیت برای حضور خانم‌ها در سالن‌های ورزشی و همچنین برخورد انتظامی سنگین نیروهای تامین استان مانند بازی‌های فینال لیگ برتر والیبال(درگیری با بازیکنان و عکاس‌ها) موجب ایجاد نگرانی برای علاقه‌مندان این رشته ورزشی شده است.
چرا که ممکن است در صورت بروز مسایلی از این دست و گزارش آن به فدراسیون جهانی، اساسا میزبانی‌ها از ایران گرفته شود و یا تیم ملی والیبال ایران را از جدول مسابقات خارج کنند.
    حاشیه امنیت برای تیم ملی ایران   به فاصله کوتاهی از جشن صعود تیم ایران به لیگ جهانی والیبال، دپارتمان این مسابقات در لوزان سویس تشکیل جلسه داد.
بر خلاف دوره‌های قبل که این رقابت‌ها در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شد، دپارتمان تصمیم گرفت تا مسابقات 2013 با شرکت 18 تیم در سه گروه کلید بخورد.
از آنجایی که تیم ایران در رنکینگ بالاتری نسبت به شش تیم آخر قرار داشت در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
مطابق آیین نامه مسابقات تنها دو تیم آخر از گروه سوم از لیگ جهانی سقوط می‌کنند.
همین موضوع موجب ایجاد حاشیه امنیت برای تیم ایران شد.
چرا که بدین ترتیب به هر شکلی حضور ایران در لیگ جهانی دوره بعد یعنی سال 2014 هم قطعی می‌شد.
  "ولاسکو" مربی کارکشته والیبال جهان، در نخستین گفت و گوی مطبوعاتی خود در ایران به خبرنگار ایسنا گفته بود که می‌خواهد بار دیگر توانایی‌هایش را اثبات کند.
او با کسب قهرمانی‌های متعدد در سطح جهان کارنامه بسیار موفقی داشت.
شاید کمتر کسی فکر می‌کرد "ولاسکوی" مغرور در آستانه دوره بازنشستگی هدایت تیم نه چندان مطرح والیبال ایران را بپذیرد.
اما این مربی باهوش آرژانتینی الاصل که پتانسیل موفقیت را در تیم ایران دیده بود، تصمیم گرفت تا بار دیگر آوازه موفقیت‌های خود را به گوش جهانیان برساند.
  او با تیم ایران نخستین قهرمانی آسیا را جشن گرفت و در جام جهانی نیز نمایش قابل قبولی داشت.
اما نتوانست سهمیه المپیک را بگیرد.
حالا او در آستانه لیگ جهانی والیبال اندیشه‌های بزرگی را در سر می‌پروراند.
باید مقابل شاگردان سابق‌اش که حالا هدایت بزرگترین تیم‌های جهان را پذیرفتند به میدان برود.
او اصلا دوست ندارد لشگر نوپایش مقابل تیم‌های مدعی کم بیاورد.
حضور موفق در لیگ جهانی می‌تواند "ولاسکو" را تا حدی به خواسته‌اش برساند و توانایی‌هایش را بار دیگر اثبات کند.
   
اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران و ژاپن - انتخابی لیگ جهانی
  جوان است و جویای نام آمده است.
.
.
  سرمربی تیم ملی والبیال ایران خوب می‌داند که هر نتیجه‌ای در مسابقات لیگ جهانی سال 2013 بگیرد، تیمش همچنان در جدول مسابقات خواهد ماند و باید در مسابقات 2014 هم تیم داری کند.
یعنی به فاصله کوتاهی از مسابقات انتخابی المپیک برزیل باید در لیگ جهانی 2014 نیز شرکت کند.
او با نگاهی دور اندیش درصدد آماده سازی تیمی قدرتمند با ترکیب سنی جوان است.
"ولاسکو" در آستانه تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و لیگ جهانی مطابق معمول همه را غافلگیر کرد و باز هم چند بازیکن بزرگ و نامدار را خط زد و چند والیبالیست جوان و جویای نام را دعوت کرد.
  سعید معروف، مهدی مهدی، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد موسوی، عادل غلامی، مسعود غلامی، آرمین تشکری، علی جدیدی، رحمان داوودی، پوریا فیاضی، آرش کشاورزی، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف ، امیر یوسفی، آرش کمالوند، ناصر رحیمی، مجتبی قلی‌زاد، حامد تاری‌وردی، امیر غفور، علی سجادی، حسن صنوبری، سعید شیرود، علی جدیدی، طاهر وادی، مجتبی یوسفی، مهدی مهدوی، حسین حسن‌پور مهره‌های ایران را برای حضور در تیم های ملی "الف" و "ب" تشکیل می‌دهند.
البته سرمربی تیم ملی تاکید کرده که هنوز لیست نهایی بازیکنان بسته نشده و احتمال دارد تا چند نفر خط بخورد و برخی نیز به این جمع اضافه شوند.
  همه حریفان ایران در مرحله مقدماتی   ایران در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم های روسیه، آلمان، صربستان، ایتالیا، کوبا هم‌گروه شد.
قرعه‌ای که اصلا آسان به نظر نمی‌رسد اما بارقه‌هایی از امید را در پی داشت چرا که علاقه‌مندان والیبال امیدوار شدند تا ستارگان ایران، آلمان و صربستان را در تهران شکست دهند.
  سخت‌ترین حریف ایران روسیه است.
تیمی که در آخرین دوره این رقابت‌ها برزیل، پرافتخار‌ترین تیم لیگ جهانی را شکست داد و قهرمان شد.
روسیه وارث والبیال قدرتی شوروی سابق محسوب می‌شود.
با این حال تزریق چاشنی سرعت و ارسال توپ‌های کوتاه موجب شده تا آسمان خراش‌های سیبری به نوعی پیشتاز ارائه سبک والیبال مدرن نیز به شمار می‌روند.
روسیه مدافع عنوان قهرمانی در لیگ است.
آن‌ها به صدرنشینی در گروه دوم مقدماتی و صعود به مرحله نهایی فکر می‌کنند و به همین دلیل در هر بازی تنها به دنبال پیروزی هستند.
  ایتالیا دومین تیم پرافتخار لیگ جهانی نیز حریف سرسختی برای شاگردان "ولاسکو" به شمار می‌رود.
به ویژه که آن‌ها انگیزه زیادی دارند تا در مقابل "خولیو ولاسکو" مربی دهه 90 تیمشان خودی نشان دهند.
ایتالیا یکی از پرافتخارترین تیم‌های والیبال جهان است که البته بسیاری از افتخاراتش را با هدایت "ولاسکو" بدست آورده است.
تیم هماهنگ و سرعتی ایتالیا در گروه دوم رقابت تنگاتنگی با روسیه برای صدرنشینی دارد.
آن‌ها اصلا دوست ندارد به تیم تازه وارد ایران در رم امتیاز بدهند و مطمئنا با تمام توان برای کسب هر سه امتیاز بازی مقابل ایران به میدان می‌روند.
ایتالیا بعد از برزیل دومین تیم پرافتخار در لیگ جهانی به شمار می‌رود.
  اما در کنار آن‌ها کوبا نماینده قدرتمند منطقه کنکاکاف هم تیمی نیست که به سادگی سر تسلیم شدن داشته باشد.
کوبا اگرچه جزو کشورهای صاحب سبک والیبال به شمار نمی‌رود اما ببرهای آمریکای جنوبی همواره تیم خطرناکی بوده‌اند.
کوبایی‌ها تا حد زیادی شبیه تیم امریکا بازی می‌کنند.
ارسال توپ‌های بلند و اسپک‌های سنگین از فاصله یک متر مانده به تور، چیدمان تدافعی حریفان را با مشکل روبرو می‌کند.
  صربستان و آلمان تنها حریفان ایران هستند که پیش از این در لیگ طلا نگرفته‌اند با این حال صرب‌ها که در والیبال قدرتی صاحب سبک به شمار می‌روند با مجموع هفت مدال نقره و برنز این مسابقات یکی از تیم‌های پرافتخار لیگ به شمار می‌روند و همچنان تشنه قهرمانی هستند.
آلمان‌ها اما نسبت به همه حریف‌های ایران در مرحله مقدماتی نام و نشان کمتری دارند.
تیم ملی والیبال آلمان در بین قدرت‌های تراز دوم جهان قرار دارد و به نظر نمی‌رسد چیزی بیشتر از ستارگان ایران داشته باشد.
  از آنجایی که ایران میزبان صربستان و آلمان در مرحله مقدماتی است امید آن می‌رود که با حمایت پرشور هواداران، ژرمن‌ها و صرب‌ها دست خالی به کشورشان برگردند.
   
اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران و ژاپن - انتخابی لیگ جهانی
  **جدول توزیع مدال ها در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال   1-برزیل 9 طلا، 3 نقره، 4 برنز   2-ایتالیا 8طلا، 3نقره، 2 برنز   3-روسیه 2طلا، 5نقره، 7برنز   4-کوبا یک طلا، 5نقره، 3برنز   5-ایالات متحده امریکا یک طلا، یک نقره، 2برنز   6-هلند یک طلا، یک نقره، یک برنز   7- لهستان یک طلا، - نقره، یک برنز   8- صربستان – طلا، 4 نقره، 3برنز   9- فرانسه –طلا، یک نقره، - برنز       برنامه کامل بازی‌های لیگ جهانی2013   31 می -2 جون (10- 12 خرداد)   گروه C 10 خرداد، ساعت 18:30، شهر هلسینکی، ورزشگاه هلسینکی آیس هال : فنلاند – پرتغال 10 خرداد، ساعت 20، شهر کبک، ورزشگاه کولیسی پپسی : کانادا- هلند 11 خرداد، ساعت 14: کره جنوبی – ژاپن(مکان برگزاری متعاقبا اعلام می شود) 11 خرداد، ساعت 18:30، شهر هلسینکی، ورزشگاه هلسینکی آیس هال: فنلاند – پرتغال 11 خرداد، ساعت 20، شهر کبک، ورزشگاه کولیسی پپسی : کانادا – هلند 12 خرداد، ساعت 14: کره جنوبی – ژاپن(مکان برگزاری متعاقبا اعلام می شود)     7 – 9 جون (17 -19 خرداد)   گروه A 17 خرداد، ساعت 20:15، شهر ورشو ، ورزشگاه توروار : لهستان – برزیل 17 خرداد ساعت 19، شهر ویچیتا ، ورزشگاه چارلز کوچ آرنا :آمریکا – آرژانتین 17 خرداد ساعت 20:30، شهر مونت بلیارد ، ورزشگاه ال اکسون : فرانسه – بلغارستان 18 خرداد ساعت 19، شهر ویچیتا ، ورزشگاه چارلز کوچ آرنا: آمریکا – آرژانتین 19 خرداد ساعت 17، شهر متز، ورزشگاه لس ارنس : فرانسه – بلغارستان 19 خرداد ساعت 20:15، شهر لودز، ورزشگاه اطلس آرنا : لهستان – برزیل   گروه B 17 خرداد ساعت 18، شهر کالینینگراد ، ورزشگاه یانتارنی : روسیه – ایران 17 خرداد ساعت 20:30، شهر مودنا ، ورزشگاه پالاکاسا مودنا : ایتالیا – آلمان 17 خرداد ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا : کوبا – صربستان 18 خرداد ساعت 18، شهر کالینینگراد، ورزشگاه یانتارنی: روسیه – ایران 18 خرداد ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – صربستان 19 خرداد ساعت 18، شهر تورینو ، ورزشگاه پالاروفینی : ایتالیا – آلمان   گروه C 17 خرداد، ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – پرتغال 18 خرداد، ساعت 14: کره جنوبی – فنلاند(مکان برگزاری متعاقبا اعلام می شود) 18 خرداد، شهر اپلدورن، ورزشگاه آمنی اسپورتزآرنا: هلند – ژاپن 18 خرداد ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – پرتغال 19 خرداد ساعت 14، کره جنوبی – فنلاند(مکان برگزاری متعاقبا اعلام می شود) 19 خرداد، ورزشگاه آمنی اسپورتزآرنا: هلند – ژاپن     14- 16 جون ( 24 – 26 خرداد)   گروه A 24 خرداد ساعت 19، شهر تولسا ، ورزشگاه تولسا کانونشن سنتر : آمریکا – فرانسه 24 خرداد ساعت 20، شهر ماردل پلاتا، ورزشگاه مالوناس آرجنتینیاس: آرژانتین – برزیل 25 خرداد ساعت 19، شهر تولسا ، ورزشگاه تولسا کانونشن سنتر: آمریکا – فرانسه 26 خرداد ساعت 19، شهر ماردل پلاتا، ورزشگاه مالوناس آرجنتینیاس : آرژانتین – برزیل   گروهB 24 خرداد ساعت 18، شهر کالنینگراد، ورزشگاه یانتارنی : روسیه – صربستان 24 خرداد ساعت 20، شهر تورینو، ورزشگاه پالاروفینی : ایتالیا – کوبا 25 خرداد ساعت 18، شهر کالنینگراد ، ورزشگاه یانتارنی: روسیه – صربستان 26 خرداد ساعت 20، شهر فیرنر، ورزشگاه نلسون ماندلا فورم : ایتالیا – کوبا   گروهC 24 خرداد، ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – کره جنوبی 25 خرداد، شهر کوماکی، ورزشگاه پارک آرنا: ژاپن – فنلاند 25 خرداد، ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – کره جنوبی 26 خرداد، شهر کوماکی، ورزشگاه پارک آرنا: ژاپن – فنلاند     21-23 جون (31 خرداد -2 تیر)   گروه A 31 خرداد ساعت 20، شهر روئن، ورزشگاه کیندارنا: فرانسه – لهستان 1تیر ساعت 20، شهر صوفیه، ورزشگاه آرنا آرمیک : بلغارستان – آرژانتین 2تیر ساعت 18، شهر تولوس، ورزشگاه پالایش دس اسپورت بروت : فرانسه – لهستان 2تیر ساعت 20، شهر صوفیه، ورزشگاه آرنا آرمیک: بلغارستان – آرژانتین   گروه B 31 خرداد ساعت 18، شهر سورگوت، ورزشگاه انرجتیک : روسیه – ایتالیا 1 تیر ساعت 18، شهر سورگوت، ورزشگاه انرجتیک: روسیه – ایتالیا 1 تیر ، شهر برمن، ورزشگاه برمن آرنا : آلمان – کوبا 2 تیر ، شهر برمن، ورزشگاه برمن آرنا : آلمان – کوبا 31 خرداد ساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – صربستان 2 تیرساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – صربستان   گروه C 1 تیر، شهر آپلدورن ، ورزشگاه آمنی اسپورترآرنا: هلند- پرتغال 2 تیر، شهر آپلدورن، ورزشگاه آمنی اسپورترآرنا : هلند- پرتغال     28-30 جون (7-9 تیر)   گروه A 7تیر ساعت 10 صبح، شهر سائوپائولو، ورزشگاه ایبیراپوئرا : برزیل – فرانسه 7 تیر ساعت 20:15، شهر بیدگاشچ ، ورزشگاه لوچنیشکا : لهستان – آرژانتین 7 تیر ساعت 19:30، شهر رنو، ورزشگاه رنو اونتس سنتر : آمریکا- بلغارستان 8 تیر ساعت 10:10، شهر سائوپائولو، ورزشگاه ایبیراپوئرا: برزیل – فرانسه 8 تیر ساعت 19:30، شهر رنو، ورزشگاه رنو اونتس سنتر: آمریکا- بلغارستان 9 تیر ساعت 20:15، شهر گدنسک ، ورزشگاه ارگو آرنا : لهستان – آرژانتین   گروه B 7تیر ساعت 20:30، شهر مودنا، ورزشگاه پالاکاسا مودنا : ایتالیا – ایران 7 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا : کوبا – روسیه 8 تیر ساعت 20، شهر نیس، ورزشگاه اس سی کایر : صربستان – آلمان 8 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – روسیه 9 تیر ساعت 18، شهر ساساری، ورزشگاه پالاسرادیمیگنی : ایتالیا – ایران 9تیر ساعت 20، شهر نیس، ورزشگاه اس سی کایر: صربستان – آلمان   گروه C 7تیر، ساعت 18:30، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – کانادا 8تیر ، ساعت 14، کره جنوبی – هلند(مکان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد) 8تیر، ساعت18:30، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – کانادا 9تیر، ساعت 14، کره جنوبی - هلند(مکان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد) مصر – ژاپن (زمان و مکان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد)    
دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران و ژاپن - انتخابی لیگ جهانی
  5-7 جولای (14 -16 تیر)   گروه A 14 تیر ساعت 10، شهر برازیلیا، ورزشگاه جیناسیو نیلسون نلسون : برزیل – بلغارستان 14 تیر ساعت 20:15، شهر کاتویس ، ورزشگاه اسپودیچ : لهستان – آمریکا 14 تیر ساعت 20، شهر مندوزا، ورزشگاه توریتو رودریگز : آرژانتین – فرانسه 15 تیر ساعت 10:10، شهر برازیلیا، ورزشگاه جیناسیو نیلسون نلسون: برزیل – بلغارستان 16 تیر ساعت 20:15، شهر وراسلاف ، ورزشگاه سنتنیال هال : لهستان – آمریکا 16 تیر ساعت 19، شهر مندوزا، ورزشگاه توریتو رودریگز: آرژانتین – فرانسه   گروه B 14 تیر ، شهر فرانکفورت، ورزشگاه فراپورت آرنا : آلمان – روسیه 14 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – ایران 15 تیر ساعت 20، شهر نوی سد ، ورزشگاه وجودینا : صربستان – ایتالیا 15 تیر، شهر فرانکفورت، ورزشگاه فراپورت آرنا: آلمان – روسیه 15 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – ایران 16 تیر ساعت 20، شهر نوی سد ، ورزشگاه وجودینا: صربستان – ایتالیا   گروه C 14 تیر، ساعت 18:30، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – هلند 15 تیر، شهر اوساکا: ژاپن – کانادا (زمان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام می شود) 15 تیر، شهر تامپر، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – هلند 16 تیر، شهر اوساکا: ژاپن – کانادا (زمان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام می شود) مصر- کره جنوبی (زمان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام می شود)     12-14 جولای (21 -23 تیر)   گروه A 22 تیر ساعت 10، شهر ریودوژانیرو، ورزشگاه ماراکانازینو : برزیل – آمریکا 22 تیر ساعت 20، شهر وارنا، ورزشگاه پالاس : بلغارستان – لهستان 23 تیر ساعت 9:45، شهر ریودوژانیرو، ورزشگاه ماراکانازینو: برزیل – آمریکا 23 تیر ساعت 20، شهر وارنا، ورزشگاه پالاس : بلغارستان – لهستان   گروه B 21 تیر ساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – آلمان 22 تیرساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – آلمان     انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان