۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین نمايشگاه عفاف و حجاب در امامزادگان استان قزوین برپاست
کد خبر: ۳۳۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نوروزی خبر داد:

نمايشگاه عفاف و حجاب در امامزادگان استان قزوین برپاست

مدیر كل اوقاف و امور خيريه استان قزوین از برپايي نمايشگاه عفاف و حجاب در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین خبر داد.

نمايشگاه عفاف و حجاب در امامزادگان استان قزوین برپاست
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره كل اوقاف وامور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی با ما با اشاره به برنامه‌هاي ويژه فرهنگي براي ايام تعطيلات نوروز در امامزادگان و بقاع متبركه استان گفت: طرح آرامش بهاري با برنامه‌‌هاي مختلف فرهنگي، نمايشگاهي و خدماتي براي مسافران نوروزي و زائران امامزادگان از بيست و هشتم اسفند در بيش از 70 امامزاده اغاز وتا پانزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
وي افزود: عيد نوروز كه سنت نيك پيشينيان براي ما به يادگار مانده بهانه‌اي براي صله ارحام و ارتباط و نزديكي افراد با یگدیگر است كه مردم ولايي استان قزوین در اين رابطه پيشقدم مي باشند.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین افزود: اين سنت نيك امسال با حضور گسترده مردم در لحظه تحويل سال در جوار مقدس امامزادگان همراه شدكه نشاندهنده ارادت قلبي مردم استان به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) است ، که مراسم لحظه تحويل سال نو در امامزادگان با حضور خانواده معظم شهدا ، مسئولين شهرستانها و استان وقاريان ،سخنرانان و مديحه‌سرايان، و مردم ولايتمدار همراه با زيارت آل ياسين و پخش پيام نوروزي مقام معظم رهبري از جوار امامزادگان آغاز شد.
نوروزی خاطر نشان كرد از 25 اسفند تا به امروز پنجم فروردين بيش از یک میلیون نفر در طرح آرامش بهاري در جوار امامزادگان شركت و حضور يافتند.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین همچنين از برپايي خيمه‌هاي معرفت با عنوان خيمه‌هاي آرامش بهاري در امامزادگان شاخص استان خبر داد و گفت: در اين خيمه‌ها روحانيون آموزش ديده براي پاسخ به شبهات، گفتمان‌هاي ديني و مشاوره‌ در بخش‌هاي مختلف به زائران خدمات ارائه می کنند و ايستگاه هاي نقاشي – قرآن و .
.
.
براي كودكان و دانش آموزان برگزار مي باشد وي برپايي نمايشگاه‌هايي با عناوين سيماي عفاف در آيينه حجاب محتوايي و آرامش بهاري را از ديگر برنامه‌هاي اين طرح عنوان كرد و افزود:‌ مطالب جذابي در ارتباط با مسائل ديني و معضلات فرهنگي و اجتماعي از طريق ادبيات جديد در قالب تابلو طراحي شده و در امامزادگان برپا و در حال برگزاري است.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان