۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین نادیده گرفتن سابقه سیاه دشمن توسط تیم مذاکره کننده/ رفع تحریم‌ها دلخوشی کاذب است
کد خبر: ۳۰۲۱۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در قزوین تصریح کرد:

نادیده گرفتن سابقه سیاه دشمن توسط تیم مذاکره کننده/ رفع تحریم‌ها دلخوشی کاذب است

حجت الاسلام علی قابل با بیان اینکه دلخوشی به رفع تحریم‌ها از سوی دشمن اشتباه است گفت: متأسفانه تیم مذاکره کننده ایران به این موضوع توجه لازم را ندارد.

نادیده گرفتن سابقه سیاه دشمن توسط تیم مذاکره کننده/ رفع تحریم‌ها دلخوشی کاذب است

حجت الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به بی‌نتیجه ماندن دور آخر مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران از ابتدا نباید با سستی در مقابل دشمن عمل می‌کرد و متاسفانه امروز بعد از گذشت چندین ماه مذاکره با گروه ۱+۵ به هیچ نتیجه مطلوبی دست پیدا نکردیم.

وی ادامه داد: اگر مشاهده می‌شود که دشمنان جمهوری اسلامی ایران جرأت مطرح کردن دروغی چون نقض حقوق بشر در ایران را پیدا کرده‌اند و همچنین بحث موشک های بالستیک را به میدان مذاکرات کشانده‌اند، نشانگر عدم موفقیت تیم مذاکره‌کننده کشورمان است.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در قزوین با اشاره به سابقه سیاه غرب در تاریخ انقلاب ایران خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود انواع حیله و نیرنگ‌ها را به کار می‌برند که متأسفانه تیم مذاکره‌کننده ایران به این موضوع توجه لازم را نداشت.

وی تصریح کرد: غرب بیش از ایران به مذاکره احتیاج دارد، چرا که اقتصاد آنها در شرایط بحرانی و ضعیفی قرار دارد؛ غرب با وجود اینکه می‌داند ایران به دنبال سوءاستفاده از انرژی هسته‌ای نیست اما آن را بهانه‌ای قرار داده است تا خود را از بحران اقتصادی که گرقتارش شده نجات دهد.

قابل با بیان اینکه ملت ما هیچگاه در برابر دشمن ذلتی از خود نشان نداده است تاکید کرد: دشمنان قصد دارند تا با موانعی همچون تحریم و فشارهای اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را به انزوا بکشانند و ما را از آرمان‌های انقلابی خود دور کنند این نکته‌ای است که باید گروه دیپلماسی کشور به آن توجه ویژه داشته باشد، زیرا روی خوش دشمن که فقط در خنده‌های ظاهری آنها نمایان است دروغی بیش نیست.

وی در پایان با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تحریم‌ها با مذاکرات قابل حل نیست یادآور شد: تحریم‌های اقتصادی دشمن تنها با افزایش تولید داخلی و پرداختن به اقتصاد مقاومتی قابل حل است، به طور یقین آن روز نخواهد رسید که دشمن متعهد شود هیچ تحریمی علیه ایران اعمال نکند.

انتهای پیام/۶۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان