به گزارش
صبح قزوین، رئيس اداره حقوقي و ثبتي اوقاف و امور خيريه قزوین از مزيتهاي سامانه مذكور را تسهيل در امور، پردازش اطلاعات، بودجه و انعقاد قرارداد اجاره دانست و افزود: انجام تمام امور اوقافي و مالي از طريق اين سامانه به صورت هوشمند و كاملا الكترونيكي انجام ميشود.
کرمی خاطرنشان كرد: تسهيم نيات بر اساس وقف نامه به دو صورت فيزيكي (دستي) در دفاتر مخصوص و نيز سيستم رايانهاي انجام ميشود و در اين راستا راهاندازي سامانه جامع موقوفات اقدامي ارزشمند و ماندگار براي رسيدن به نقطه مطلوب است.
رئيس اداره حقوقي و ثبتي اوقاف و امور خيريه قزوین با اشاره به اينكه ثبت اطلاعات رقبات و موقوفات استان را با جديت در دستور كار قرار دادهايم، بيان داشت: از زمان راهاندازي سامانه جامع موقوفات فعاليتهايي نظير دادخواستهاي ارائه شده، آراء و قرارهاي مأخوذه، مدارك مهم پروندههاي دعاوي در بخش حقوقي و ثبتي انجام شده است.
کرمی يادآور شد: در بخش ثبتي موضوعاتي چون نقشهبرداري، تحديد حدود، پذيرش ثبت، اخذ اسناد مالكيت و ... مورد توجه است و آمار ثبت شده در سامانه جامع موقوفات به عنوان ملاك ارزيابي و ارزشيابي فعاليتها در حوزه ثبتي و اوقافي قلمداد خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه سامانه جامع موقوفات امكان بررسي، پردازش و دسترسي آسان را براي مديران ارشد استاني و ملي فراهم ميكند، خاطرنشان كرد: با راهاندازي اين سامانه شاهد كيفيسازي اطلاعات ثبتي در حوزه اوقاف و امور خيريه خواهيم بود.
منبع: روابط عمومی اداره اوقاف قزوین
انتهای پیام/7008
دیدگاه ها