۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین ثبت امور اوقافي و مالي به صورت هوشمند انجام مي‎شود
کد خبر: ۲۸۵۹۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئيس اداره حقوقي و ثبتي اوقاف و امور خيريه قزوین:

ثبت امور اوقافي و مالي به صورت هوشمند انجام مي‎شود

رئيس اداره حقوقي و ثبتي اوقاف و امور خيريه قزوین گفت: انجام تمام امور اوقافي و مالي از طريق اين سامانه به صورت هوشمند و كاملا الكترونيكي انجام مي‎شود.

ثبت امور اوقافي و مالي به صورت هوشمند انجام مي‎شود
به گزارش صبح قزوین، رئيس اداره حقوقي و ثبتي اوقاف و امور خيريه قزوین از مزيت‎هاي سامانه مذكور را تسهيل در امور، پردازش اطلاعات، بودجه و انعقاد قرارداد اجاره دانست و افزود: انجام تمام امور اوقافي و مالي از طريق اين سامانه به صورت هوشمند و كاملا الكترونيكي انجام مي‎شود.
کرمی خاطرنشان كرد: تسهيم نيات بر اساس وقف نامه به دو صورت فيزيكي (دستي) در دفاتر مخصوص و نيز سيستم رايانه‎اي انجام مي‎شود و در اين راستا راه‎اندازي سامانه جامع موقوفات اقدامي ارزشمند و ماندگار براي رسيدن به نقطه مطلوب است.
رئيس اداره حقوقي و ثبتي اوقاف و امور خيريه قزوین با اشاره به اينكه ثبت اطلاعات رقبات و موقوفات استان را با جديت در دستور كار قرار داده‎ايم، بيان داشت: از زمان راه‎اندازي سامانه جامع موقوفات فعاليت‎هايي نظير دادخواست‎هاي ارائه شده، آراء و قرارهاي مأخوذه، مدارك مهم پرونده‎هاي دعاوي در بخش حقوقي و ثبتي انجام شده است.
کرمی يادآور شد: در بخش ثبتي موضوعاتي چون نقشه‎برداري، تحديد حدود، پذيرش ثبت، اخذ اسناد مالكيت و .
.
.
مورد توجه است و آمار ثبت شده در سامانه جامع موقوفات به عنوان ملاك ارزيابي و ارزشيابي فعاليت‎ها در حوزه ثبتي و اوقافي قلمداد خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه سامانه جامع موقوفات امكان بررسي، پردازش و دسترسي آسان را براي مديران ارشد استاني و ملي فراهم مي‎كند، خاطرنشان كرد: با راه‎اندازي اين سامانه شاهد كيفي‎سازي اطلاعات ثبتي در حوزه اوقاف و امور خيريه خواهيم بود.
منبع: روابط عمومی اداره اوقاف قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان