۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین افزایش ۳ درصدی تصادفات در تعطیلات نوروزی
کد خبر: ۲۳۸۱۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۰ ساعت: ۱۴:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رییس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد:

افزایش ۳ درصدی تصادفات در تعطیلات نوروزی

رییس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۵ که آغاز سفرهای نوروزی بود به دلیل وجود بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها با افزایش تصادفات روبرو بودیم که نسبت به سال گذشته متاسفانه ۳ درصد افزایش داشت.

افزایش ۳ درصدی تصادفات در تعطیلات نوروزی
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 30 درصدی سفرها بودیم که متاسفانه به واسطه رعایت نکردن قوانین از سوی مسافران تصادفات نیز افزایش یافت.

رییس پلیس راه استان قزوین افزود: هم اکنون ترافیک در محور زنجان به قزوین، رشت به قزوین و قزوین به رشت نیمه سنگین است و از همه مسافران درخواست داریم که با توجه به حجم افزایش مسافرت‌ها قوانین را رعایت کنند.

وی اذعان کرد: از 25 اسفندماه سال 95 که آغاز سفرهای نوروزی بود به دلیل وجود بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها با افزایش تصادفات روبرو بودیم که نسبت به سال گذشته متاسفانه 3 درصد افزایش داشت.
این مسئول ابراز کرد: علت 70 درصد تصادف‌های نوروزی عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.

وی توصیه کرد: رانندگان در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کنند، فاصله طولی را رعایت کرده و کمربند ایمنی خود را برای مسافران عقب خودرو نیز ببندند، در لاین اضطرار توقف نکنند و توقف غیرضرور در مسیر نداشته باشند.

بیگلری در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به اتمام تعطیلات مسافران زمان بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا شاهد افزایش ترافیک و تصادفات نباشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان