۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین سهمیه‌های استخدامی تخصیص‌ یافته به استان کافی نیست
کد خبر: ۲۳۰۱۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ ساعت: ۹:۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

سهمیه‌های استخدامی تخصیص‌ یافته به استان کافی نیست

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: اکثر ادارات استان به لحاظ اداری و تشکیلاتی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند.

سهمیه‌های استخدامی تخصیص‌ یافته به استان کافی نیست
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در شورای اداری استان که با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: همه ما مسوولان و مردم با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲بهمن، مشت محکمی بر دهان ترامپ و آمریکای مستکبر خواهیم زد.

وی با بیان اینکه فضاهای درمانی و پزشکی استان رو به بهبود است، افزود: بیمارستان‌های جدید در قزوین، الوند و محمدیه کلنگ‌زنی خواهند شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در خصوص راه‌های اصلی و خطوط ریلی استان ابراز کرد: دو خطه شدن خط راه آهن قزوین به تهران و بهره‌برداری از راه آهن قزوین به شمال را در دستور کار قرار دادیم.

محمدی تصریح کرد: تخصیص هزار میلیارد اعتبار به استان در سفر اخیر هیئت دولت، وظیفه مسوولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران ادارات کل استان را سنگین‌تر می‌کند.

رییس کمیسیون اصل نود توضیح داد: اکثر ادارات استان به لحاظ چارت اداری و تشکیلاتی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند.

برخی مناطق استان در تقسیمات کشوری مورد غفلت واقع شده‌اند

وی ادامه داد: در بحث تقیسمات کشوری برخی مناطق استان قزوین استحقاق بیشتری دارند؛ برای مثال شهر اقبالیه با بیش از ۷۵ هزار جمعیت هنوز بخش هم نشده است.

این مسوول بیان کرد: با الحاق شهرک مهرگان به محمدیه جمعیت این شهر در حال حاضر ۱۵۰ هزار افزایش یافته و در آینده‌ای نه چندان دور به ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد که استحقاق شهرستان شدن دارند.

محمدی یادآور شد: در الموت شرقی و غربی و منطقه طارم هم با چنین وضعیتی مشابه مواجه هستیم.

نمایندگی وزارت خارجه در قزوین راه‌اندازی شود
نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس افزود: با توجه به اینکه قزوین دارای دانشگاه بین‌المللی بوده و به عنوان قطب صنعتی، کشاورزی و اقتصادی در حوزه واردات و صادرات محسوب می‌شود به طور خاص نیازمند وجود نمایندگی وزارت خارجه است که دولت باید به این امر توجه ویژه داشته باشد.

وی گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان ایجاد شده که نیازمند استقرار اداره کل آن هستیم.

رییس کمیسیون اصل نود ابراز کرد: مشکل دیگر استان مربوط به پرسنل فوریت‌های پزشکی است که اخیرا برای تبدیل وضعیت جذب نیرو اتفاق افتاد اما متاسفانه به استان قزیوین سهم کافی تخصیص داده نشد.

وی در پایان افزود: تمام پرسنل استان که واجد شرایط بودند برای امتحان به استان البرز رفتند و در حال حاضر ۸۰ نفر از آن‌ها در البرز مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان