۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تجاوز به چپ کامیون جان راننده پراید را گرفت
کد خبر: ۲۰۷۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

تجاوز به چپ کامیون جان راننده پراید را گرفت

سرهنگ نصرالله بیگلری از وقوع یک فقره تصادف فوتی در جاده قدیم قزوین - رشت خبر داد.

تجاوز به چپ  کامیون جان راننده پراید  را گرفت
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ نصرالله بیگلری، رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد تصادف در جاده قدیم قزوین رشت عوامل پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک کامیون بنز در محدوده ما بین تونل ها در محور قزوین رشت قدیم با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده است که متاسفانه راننده سواری پراید بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت می کند.

بیگلری تصریح کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تجاوز به چپ راننده کامیون بنز بوده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین توصیه کرد: در پی شروع طرح ترافیکی تابستانی و افزایش حجم تردد خودروها، رانندگان محترم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در محورهای دو طرفه از سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ از محور راه  جداً اجتناب کنند.

توقیف ۱۰۰ راس دام توسط پلیس راه استان قزوین

وی همچنین با اشاره به توقیف کامیون حامل احشام غیر مجاز در قزوین تشریح کرد: ماموران گروه کنترل ویژه قرارگاه پلیس راه استان در عوارضی محور"قزوین - کرج" حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو کامیون باری دانگ فنگ حامل بار احشام را توقیف کردند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد:  ماموران در بازرسی از خودرو تعداد ۱۰۰ راس گوسفند بدون مجوز اداره بهداشت را کشف و در این راستا یک نفر را دستگیر کردند.

بیگلری ارزش تقریبی احشام مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: احشام کشف شده که از استان های غربی به مقصد تهران بارگیری شده بود تحویل اداره دامپزشکی شهرستان البرز و متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان