۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری دوسالانه واعظ قزوینی/ رسانه‎ها جشنواره "دین در مطبوعات محلی" را جدی بگیرند
کد خبر: ۲۰۰۱۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱ ساعت: ۱۴:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد

برگزاری دوسالانه واعظ قزوینی/ رسانه‎ها جشنواره "دین در مطبوعات محلی" را جدی بگیرند

حجت الاسلام نعمت اللهی از برگزاری دوسالانه واعظ قزوینی خبر داد و بیان کرد: رسانه‎ها جشنواره "دین در مطبوعات محلی" را جدی بگیرند.

برگزاری دوسالانه واعظ قزوینی/ رسانه‎ها جشنواره "دین در مطبوعات محلی" را جدی بگیرند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، نشست خبری اصحاب رسانه استان با حجت الاسلام نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین و معاونان فرهنگی و قرآنی این سازمان به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.
حجت الاسلام علی نعمت اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اهداف شکل گیری این سازمان اظهار کرد: سازمان تبلیغات برای نهادینه کردن حرکت دینی و فرهنگی در جامعه شکل گرفت و وجود تشکل‌های دینی و مذهبی از ظرفیت‌های مهم این سازمان بود.
وی در ادامه افزود: در ابتدای انقلاب شبکه تبلیغ و روحانیت به صورت سنتی در کل کشور فعال بود؛ اما برای تحقق اهداف ارزشمند انقلاب نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای این حوزه بودیم.
این مسئول فرهنگی استان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق هنر متعالی ورود جدی داشت، ابراز کرد: حوزه هنری سازمان تبلیغات در فضای سینما، موسیقی و تئاتر و شعر و داستان دفاع مقدس پس از انقلاب به خوبی عمل کرد.
وی با بیان اینکه نشر امیرکبیر از انتشارات قدیمی سازمان تبلیغات اقدامات خوبی به جامعه داشت، گفت: تهران تایمز از نشریات وابسته به سازمان است که صدای انقلاب را به جهانیان می‌رساند و خبرگزاری مهر و موسسه اطلاع رسانی تبیان نیز وابسته به این سازمان است.

دوسالانه واعظ قزوینی در سال جاری به صورت ملی برگزار می‌شود

نعمت اللهی عنوان کرد: حوزه مداحان و دارالقرآن کریم از نهادهای مهمی است که برنامه‌های خوبی در این دو حوزه اجرا می‌شود و نهضت قرآن آموزی از برنامه‌های سوم توسعه بود که مهمترین دستاورد این سازمان است.
وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات استان قزوین از سال 74 فعالیت خود را آغاز کرد، بیان داشت: در این مدت 1400 مبلغ برای امر تبلیغ، 1200 مداح، 900 دانش آموز مداح و 2 هزار هیئت دارای مجوز، 170 موسسه قرآنی و 100 خانه عالم در سازمان به وجود آمده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین یادآور شد: برنامه‌های شاخص سازمان تبلیغات قزوین برگزاری روزه جشن اولی برای پنجمین سال متوالی بود که برای 3 هزار دانش آموز شب گذشته(دوشنبه) برگزار شد، همچنین جشنواره دین در مطبوعات محلی برنامه دیگر ماست که متاسفانه از سوی رسانه‌ها جدی گرفته نمی‌شود.
وی با اشاره به برگزاری دوسالانه واعظ قزوینی در استان ابراز کرد: واعظ قزوینی از شعرای بزرگ، فیلسوف در عصر صفوی بود که برای بزرگداشت این عالم قزوینی و شناخت جایگاه اصیل شعر این دوسالانه در محرم امسال برگزار می‌شود.
نعمت اللهی افزود: دوسالانه واعظ قزوینی در سال جاری به صورت ملی برگزار می‌شود اما هدف ما گسترش آن در سطح بین المللی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان