۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین اقدامات فرهنگی در بقاع متبرکه قوت گرفته است
کد خبر: ۱۹۰۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف قزوین:

اقدامات فرهنگی در بقاع متبرکه قوت گرفته است

حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف قزوین در جلسه ساماندهی بقاع متبرکه شهر قزوین گفت: اقدامات فرهنگی در بقاع متبرکه قوت گرفته است.

اقدامات فرهنگی در بقاع متبرکه قوت گرفته است
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استاندر این جلسه اظهارداشت: طی سال های گذشته با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینكه بقاع متبركه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود، اقدامات فرهنگی در بقاع متبركه قوت گرفت و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز سالانه برنامه های متفاوتی را برای بقاع متبركه طراحی كرده و به ادارات استان ها ابلاغ می شود.
حجت الاسلام مصطفی نوروزی اظهار امیدواری كرد: برگزاری چنین برنامه هایی در طول سال استمرار داشته باشد تا هر روز شاهد جذب بیشتر مردم به ویژه نسل جوان به این فضاهای دینی و فرهنگی باشیم.
وی یادآورشد: در سال جاری برنامه های مختلفی در بقاع متبركه استان قزوین اجرا شده كه در ایام نوروز كه طرح آرامش بهاری صورت گرفت در این طرح ۸۵ امامزاده برنامه فرهنگی داشتند و در تابستان امسال نیز در ۳۰ بقعه متبركه طرح نشاط معنوی اجرایی شد و همچنین برنامه یاس نبوی نیز در حدود ۵۹ امامزاده صورت گرفت.
این مسئول یادآورشد: علاوه بر این برنامه ها در مناسبت های مختلف و ماههای محرم، صفر و رمضان نیز برنامه های ویژه ای در سطح بقاع متبركه شاخص استان برگزار شده است.
روابط عمومي استانداري قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان