۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین هیات و خیمه اباعبدالله(ع)؛ ریشه ی خط فکری من/ گستردگی راه شهدا، بسترساز تمامی کارهای من است
کد خبر: ۱۸۸۹۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حامد زمانی:

هیات و خیمه اباعبدالله(ع)؛ ریشه ی خط فکری من/ گستردگی راه شهدا، بسترساز تمامی کارهای من است

حامد زمانی گفت: شهدا بسیار گسترده اند و این گستردگی بسترساز این شده است که در تمام کارهای من خط سیر مشخص که برگرفته از راه شهدا، هدف و تفکر شهدا است، مشهود باشد.

هیات و خیمه اباعبدالله(ع)؛ ریشه ی خط فکری من/ گستردگی راه شهدا، بسترساز تمامی کارهای من است
به گزارش صبح قزوین، حامد زمانی محیط تربیت را یکی از مهم ترین عوامل شکل گیری خط فکری و اعتقادی یک شخص دانست و گفت: در شکل گیری خط فکری و اعتقادی، عوامل زیادی دخیل هستند که نوع محیطی که در آن بزرگ شده ام در خط فکری من، بسیار موثر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: فردی که وارد فضاهای اجتماعی می شود، باید به قدری محکم و معتقد باشد که از اتفاقات و حواشی نترسد و فکر و اعتقاد خود را بر پایه ای محکم سیاست گذاری کند و بر آن پایبند بماند.
خواننده سرود «دلتنگ»، هیات و عزاداری در خیمه اباعبدالله را ریشه ی کارهای خود دانست و اذعان داشت: خط فکری من در هیات شکل گرفته است و مسیر ائمه (علیهم السلام) چون هشداردهنده ای است که اگر پا را فراتر از حد بگذاریم، هشدار می دهد.
دانشجوی ارشد رشته علوم سیاسی عنوان کرد: نیمی از انگیزه ام در کارهای هنری را از دغدغه های راه کسب علم، به دست می آورم و انگیزه اصلی من در ادامه این راه، شیرینی بودن در مسیر ائمه(علیهم السلام) است.
زمانی در پاسخ بر ارتباط سرود “مرگ برآمریکا” با مذاکرات اخیر ژنو؛ اظهار کرد: همزمان شدن رونمایی از سرود “مرگ بر امریکا” با مذاکرات اخیر ایران و ۱+۵، خواست خدا بود و این سرود یک کار سیاسی نبود.
خواننده سرود “گزینه های روی میز” افزود: مرگ بر امریکا یک کار تاریخی- فرهنگی بود که برای روز ۱۳ آبان برنامه ریزی شده بود که در این سرود آمریکا استعاره قرار داده شده است.
این خواننده انقلابی و متعهد ایران، راه شهدا را گسترده ترین راه عنوان کرد و گفت: شهدا بسیار گسترده اند و این گستردگی بسترساز این شده است که در تمام کارهای من خط سیر مشخص که برگرفته از راه شهدا، هدف و تفکر شهدا است، مشهود باشد.
کیوسنا انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان