۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین از فاتحان قله آرارات ترکیه تجلیل شد
کد خبر: ۱۸۲۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تقدیر و تشکر از عوامل گروه؛

از فاتحان قله آرارات ترکیه تجلیل شد

در مراسمی با حضور مهندس فرخ زاد ریاست سازمان، مهندس وثیق نیا مسئول امور کمیسیون های سازمان، مهندس معارفی مسئول کمیسیون ورزشی سازمان، مهندس حسینی عضو هیات مدیره از اعضای تیم صعود کننده به قله ۵۱۶۵ متری آرارات ترکیه تقدیر و تشکر شد.

از فاتحان قله آرارات ترکیه تجلیل شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی استان قزوین، در این مراسم مهندس فرخ زاد ضمن تشکر از زحمات هیات کوهنوردی گفت: سیاست سازمان بر این است که در ورزش های عمومی برنامه ریزی نمایند تا در راستای عمومی کردن ورزش های همگانی شاهد مشارکت بیش از پیش اعضای سازمان باشیم و با توجه به اینکه تعداد اعضای سازمان از مرز 7500 نفر گذشته، باید به دنبال برنامه هایی باشیم که بتوانیم قشر بیشتری از اعضاء را در این برنامه ها مشارکت دهیم و فعالیت های عمومی را بیشتر نمائیم.
وی افزود: خانواده بزرگ نظام مهندسی باید انسجام درونی خود را حفظ نماید که تشکیل و فعالیت کمیته های ورزشی، رفاهی، فرهنگی و .
.
.
می تواند از عوامل حفظ این انسجام باشد.
در ادامه مهندس معارفی رییس کمیسیون ورزشی، کمیته کوهنوردی سازمان را یکیاز مستحکم ترین و پایدار ترین رشته های ورزشی سازمان برشمرد و ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این کمیته گفت: حرکت برون مرزی و صعود به قله آرارات با برنامه ای منسجم و بسیار خوب و با یک تقویم میان مدت انجام پذیرفت که جای بسی افتخار و خوشحالی است.
همچنین مهندس وثیق نیا نیز با تشکر از زحمات هیات کوهنوردی گفت: این هیات از سال گذشته تا کنون برنامه ها و صعود های بسیار خوبی داشته و یکی از این صعودهای موفقیت آمیز، صعود به قله آرارات بوده است که امیدواریم این برنامه ها تداوم داشته باشد.
گفتنی است این صعود موفقیت آمیز در شهریور ماه سال جاری توسط مهندسان مسیب مهرعلیان، حشمت اله هادی، مرتضی حق شنو، سید احمد موسوی، منصور اسدنیا و مصطفی مهرعلیان صورت پذیرفت.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان