۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین ترویج فرهنگ زکات در جامعه باید فراگیر شود
کد خبر: ۱۸۲۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نبی لو:

ترویج فرهنگ زکات در جامعه باید فراگیر شود

مشاور سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) و دبیر شورای زکات کشور گفت: ترویج فرهنگ زکات باید در جامعه فراگیر شود تا موضوع زکات به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

ترویج فرهنگ زکات در جامعه باید فراگیر شود
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، حسین نبی لو در گردهمایی آموزشی مسئولان و رابطاین زکات شهرستان های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین بیان کرد: ترویج فرهنگ زکات باید در جامعه فراگیر شود تا موضوع زکات به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.
وی ادامه داد: جایگاه ائمه جمعه در نشر و ترویج زکات در جامعه بسیار مهم و ارزشمند است در نتیجه ما انتظار داریم مبلغان گرامی با گسترش تعامل با ائمه محترم جمعه و جماعات در راستای ترویج این فریضه الهی تلاش کنند.
مشاور سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) و دبیر شورای زکات کشور افزود: در ترویج زکات در روستاها لازم است عاملان افتخاری را در همان روستا از میان افراد مورد وثوق و اطمینان شناسایی کنیم تا بتوان این موضوع مهم را با همیاری و مشارکت بیش از پیش اقشار مختلف مردم در جامعه جاری و ساری کرد.
وی یادآور شد: در هزینه کرد زکات جمع آوری شده باید اهتمام و توجه بیشتری داشت و نظر پرداخت کنندگان را در خصوص نحوه هزینه کرد زکات جویا شد ضمن اینکه ما همه وظیفه داریم در نحوه مصارف زکات مودیان را به سمت اولویت ها هدایت کنیم و سهمی را از زکات جمع آوری شده برای نیازمندان در نظر بگیریم .
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان