۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین پخش زنده اذان مغرب با قاریان بین‌المللی از رادیو ایران
کد خبر: ۱۸۲۲۵۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پخش زنده اذان مغرب با قاریان بین‌المللی از رادیو ایران

اذان مغرب امروز (پنجشنبه) به صورت زنده توسط قاریان بین‌المللی از محل مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از رادیو ایران پخش خواهد شد.

پخش زنده اذان مغرب با قاریان بین‌المللی از رادیو ایران

اذان مغرب امروز (پنجشنبه) به صورت زنده توسط قاریان بین‌المللی از محل مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از رادیو ایران پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو صبح قزوین ، یدالله گودرزی - مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران - گفت: نه تنها برخی برنامه‌ها به صورت کامل از محل برگزاری مسابقات تولید و پخش می‌شود، بلکه رادیو ایران امسال سعی کرده است اذان مغرب را با صدای قاریان بین‌المللی به طور زنده از محل مسابقات قرآنی پخش کند.

گودرزی با اعلام این خبر گفت: رادیو ایران با توجه به سیاستی که برای پوشش کیفی و کمی اتفاقات مذهبی و قرآنی دارد، به مناسبت برگزاری سی‌وسومین مسابقات بین المللی قرآن کریم در ایران با همه توشه و توان خود در این مسابقات حاضر شده و غرفه رادیو ایران در مصلای امام خمینی (ه) تهران محل برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم برپا شده است.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران ادامه داد: امسال برنامه‌سازان رادیو ایران سعی دارند با برنامه‌سازی در حوزه‌های متنوع قرآنی، حداکثر بهره را در این مسابقات بین‌المللی ببرند.

گودرزی یادآور شد: جدول پخش رادیو ایران در این مسابقات مشخص شده است وبرخی برنامه ها به صورت کامل از محل برگزاری مسابقات تولید و پخش می شود.

برنامه‌های «والعصر» از 22 تا 28 اردیبهشت از ساعت 15 و 30 تا 16 و 15 به تهیه کنندگی عبدالله علایی واجرای محمد نصرآبادی به گفتگو با میهمانان بین المللی درباره فعالیت های قرآنی وگسترش دانش قرآن در میان مردم ومعرفی فعالیت های تازه خواهد پرداخت.

همچنین «صداکن مرا» ویژه برنامه اذان گاهی رادیو ایران با تهیه کنندگی وحید بیات پخش می شود.

«دور عاشقان» با اجرای مهدی طهماسبی و تهیه کنندگی حسین معصومی با بهره گرفتن از کارشناسان روحانی درباره تدبر در آیات قرآن کریم به بحث خواهد نشست . همچنین مستندهای کوتاهی از قاریان بین المللی پخش خواهد شد.

یدلله گودرزی در پایان گفت: در برنامه های «به افق آفتاب»، «ایرانشهر»،«بشارت باران»،«کافه هنر» به این رویداد قرآنی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان