۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین استقبال از غرفه سازمان فاواي شهرداري قزوين در نمايشگاه الکامپ تهران
کد خبر: ۱۷۱۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان فاواي شهرداري قزوين خبر داد؛

استقبال از غرفه سازمان فاواي شهرداري قزوين در نمايشگاه الکامپ تهران

اسفندیاری اعلام کرد: سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري قزوين به نمايندگي از شهرداري قزوين و به دعوت سازمان شهرداري‌هاي کل کشور در نمايشگاه الکامپ تهران حضور يافت.

استقبال از غرفه سازمان فاواي شهرداري قزوين در نمايشگاه الکامپ تهران
محسن  اسفندیاری مديرعامل سازمان فاواي شهرداري قزوين در گفتگو با صبح قزوین اظهار داشت: سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري قزوين به نمايندگي از شهرداري قزوين و به دعوت سازمان شهرداري‌هاي کل کشور در نمايشگاه الکامپ تهران  حضور يافت و از غرفه سازمان آمار و فناوري اطلاعات در نمايشگاه الکامپ تهران استقبال خوبي صورت گرفت.
    article   اسفندياري افزود: اين سازمان به دعوت سازمان شهرداري‌هاي کل کشور از 14تا 17آذر92 در هفدهمين نمايشگاه الکامپ تهران واقع در محل دائمي نمايشگاههاي تهران حضور يافت و اقدام به معرفي خدمات الکترونيکي ارائه شده توسط شهرداري قزوين کرد.
article (4)
وي عنوا ن کرد: در طول مدت حضور در نمايشگاه، غرفه اين سازمان پذيراي 150 نفر بوده است که تعداد زيادي از بازديد کننندگان مديران و کارکنان در بخش‌هاي مختلف دولت اعم از شهرداري‌ها، استانداري ها و ادارات کشور و ساير ادارات خدمات رسان بودند که در بازديد ها و نشست هاي انجام شده تبادل نظرات و ايجاد بسترهاي مفيد جهت تسهيل ارتباطات الکترونيکي بين ادارات صورت پذيرفت.
article (1)
مدير عامل سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري قزوين گفت: اين نمايشگاه از 14 تا 17 آذر ماه سال جاري در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار شد و آخرين دستاوردها و فناوري هاي نوين در عرصه الکترونيک و کامپيوتر در معرض ديد بازديدکنندگان قرار گرفت.
article (8)
اسفندياري با اشاره به اين مطلب که شهرداري هاي کلانشهر هاي کشور که در زمينه مکانيزاسيون سيستم شهري نيز آخرين دستاود هاي خود را ارائه دادند، عنوان کرد: شهرداري قزين نيز به عنوان يکي از برترين هاي کشور در اين زمينه، در نمايشگاه الکامپ دعوت به عمل آمده و آخرين دستاورد هاي خود را به شهرداري ها و شرکت هاي پيشگام در اين زمينه ارائه داد.
انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان