۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین نشست شورای اداری در بخش معلم کلایه برگزار شد
کد خبر: ۱۶۹۷۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور کارشناسانی از مرکز بهداشت قزوین؛

نشست شورای اداری در بخش معلم کلایه برگزار شد

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به همراه چند نفر از کارشناسان ستادی این مرکز، روز نهم آذر ۱۳۹۲ در نشست شورای اداری بخش معلم کلایه حضور یافتند.

نشست شورای اداری در بخش معلم کلایه برگزار شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در این نشست که با حضور بخشدار، روسای ادارات مختلف این بخش، شهردار معلم کلایه و مسوولان مراکز بهداشتی ـ درمانی معلم کلایه، شهرک و زوارک، در بخشداری معلم کلایه برگزار شد، مسائل و مشکلات بهداشتی منطقه نیز بررسی شد.
در ابتدای برنامه، طاهری بخشدار معلم کلایه گفت: نبود دندانپزشک، کمبود نیروی پزشک و مشکلات مربوط به ساختمان مرکز بهداشتی ـ درمانی معلم کلایه، مشکلات موجود در دفترچه های بیمه روستاییان، مشکلات آب شُرب بهداشتی و دفع فاضلاب و فضولات دامی، مهم ترین مشکلات حوزه سلامت در منطقه می باشد.
در ادامه، تهیه بنر با پیام های بهداشتی برای نصب در فیکسچرهای روستایی و احداث ساختمان جدید مرکز بهداشتی ـ درمانی معلم کلایه توسط خیّرین و با موافقت مرکز بهداشت قزوین، تصویب شد.
دکتر مدبّر رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین نیز درباره مشکلات بهداشت و سلامت منطقه اعلام کرد: در آینده نزدیک واحد بهداشت دهان و دندان فعال خواهد شد و جذب و اعزام دندانپزشک به مراکز بهداشتی ـ درمانی انجام می گیرد و همچنین از بهداشت محیط منطقه خواست برای رفع مشکلات آب شُرب و دفع فضولات سعی و کوشش بیشتری کنند.
در ادامه، امامیه کارشناس روان و سلامت مرکز بهداشت قزوین درباره انواع مواد مخدر،، عوارض و اثرات سوء مصرف آنها بر سلامت انسان سخن گفت.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان