۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تونل شیرین سو پس فردا مسدود است
کد خبر: ۱۶۸۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین :

تونل شیرین سو پس فردا مسدود است

جواد حق لطفی گفت: تونل شیرین سو واقع در کیلومتر ۶۳ جاده قدیم قزوین به رشت برای انجام پاره ای از تعمیرات پس فردا دوشنبه ۱۸ آذر ماه مسدود خواهد بود.

تونل شیرین سو  پس فردا مسدود است
ˈجواد حق لطفیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار  صبح قزوین ،ا اظهار کرد : تونل شیرین سو به منظور رعایت نکات ایمنی خودروها و برای انجام تعمیرات اساسی سیستم های روشنایی، هواکش ها و تعمیر و نگهداری از ساعت 8 صبح تا 16 امروز مسدود است.
وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محور قزوین به رشت، از طریق این تونل را دارند می توانند از مسیر کنار گذر تونل شیرین سو با رعایت نکات ایمنی، جوانب احتیاط و توصیه های ماموران راهدار و پلیس راه مستقر در مبادی ورودی و خروجی تونل عبور کنند.
حق لطفی  ادامه داد: تعمیرات اساسی سیستم های هواکش، روشنایی و خرابی چراغ تونل ها در طول سال توسط شرکت های مربوط رسیدگی و این مساله در مورد تونل های محورهای ارتباطی استان قزوین نیز هر سال رعایت می شود.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین  اذعان کرد:  پس از پایان عملیات تعمیرات نهایی، تونل شیرین سو بلافاصله توسط عوامل اجرایی پاکسازی و برای عبور دوباره خودروها بازگشایی می شود.
انتهای پیام/7007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان