۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را بیمه کرده است
کد خبر: ۱۶۰۵۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام شجاعی مهر:

تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

مراسم غبار روبی از گلزار مطهر شهدا شهرستان بوئین زهرا با حضور نیروهای مسلح، بسیجیان و مسئولین شهرستان به مناست هفته بسیج برگزار شد

تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را بیمه کرده است
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در ابتدای این مراسم ، هفته بسیج را بهترین فرصت برای ترویج تفکر بسیجی دانست و گفت : بسیج از بدو پیدایش مثل چشمه جوشانی بودکه بدون هیچ چشمداشتی پا به عرصه جهاد و دفاع گذاشت و در مسیر انقلاب و آرمان های انقلاب حرکت کرد و در واقع هفته بسیج بهترین فرصت ترویج این تفکر است.
وی در ادامه افزود: همه شهداء دوران دفاع مقدس با تفکر بسیجی در عرصه جهاد و شهادت حضور پیدا کردند و در سخت ترین شرایط جنگی با تکیه بر روحیه بسیجی توانستند دشمن را تنبیه کنند و نگذارند یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست بیگانگان بیفتد.
حجت الاسلام شجاعی مهر معنویت بسیج و بسیجیان را تنها مولفه مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و خاطر نشان کرد : در حال حاضر بسیج توانسته است معنویت ، بنیه معنوی و معرفتی بسیجیان دوران دفاع مقدس را در متن جامعه گسترش دهند و همین معنویت در این برهه حساس تاریخ تنها مولفه مقابله با جنگ نرم دشمن است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا حضور مقتدرانه بسیج در عرصه های مختلف را ستود و اظهار داشت: بسیج در همه عرصه ها همچون دوران دفاع مقدس در خط مقدم قرار داشته و همین سکانداری و خط مقدم بودن بسیج باعث شده که بسیج همیشه همراه و حامی ولایت باشد و از مسیر اصلی خود به انحراف نرود.
ایشان در پایان اضافه کرد: تفکر بسیجی تنها تفکر اندیشه های امام را حل (ره ) است و باید همه کوشش کنیم این تفکر در جامعه عملیاتی شود چرا این تفکر ناب ، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان