۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین کتابخانه های عمومی نهادی اجتماعی هستند
کد خبر: ۱۵۵۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرپرست شهرداري محمودآباد نمونه:

کتابخانه های عمومی نهادی اجتماعی هستند

سرپرست شهرداري شهر محمودآباد نمونه گفت: کتابخانه های عمومی نهادی اجتماعی هستند که با گرد آوری، سازماندهی و نگهداری دانش مدون بشر امکان رشد اندیشه را به وجود مي آورد.

کتابخانه های عمومی نهادی اجتماعی هستند
به گزارش صبح قزوین، حسن باقري در گفت و گو با خبر نگار صبح قزوین به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني گفت: کتابخانه های عمومی نهادی اجتماعی هستند که با گرد آوری، سازماندهی و نگهداری دانش مدون بشر امکان رشد اندیشه، شکوفایی استعداد و باروری ذهن خلاق، انسان پویا و جستجو گر را فراهم می کند.
وي اظهار كرد: امروزه کتابخانه های عمومی با عرضه خدمات فرهنگی، آموزشی و علمی به همه گروههای جامعه در سطوح شهری و روستایی یکی از معیارهای رفاه اجتماعی به شمار می آید.
سرپرست شهرداري شهر محمودآباد نمونه افزود: هدف از ترویج کتابخوانی، عادت دادن افراد به کتابخوانی است و معمولاً عادت هایی در انسان پایدارترند که از ابتدای کودکی و در دوران خردسالی ایجاد شوند.
باقري ادامه داد: در خصوص ترويج كتابخواني نمايشگاه كتاب در اين شهر داير شده و از ناشران استاني هم دعوت به عمل آمده بود تا علاوه بر ایجاد فرصت خوب و مناسب برای خرید کتاب، میزان تعلق مردم به کتاب را افزایش دهد.
وي افزود: کتاب از موثر‌ترین ابزارها برای ارتقاء آگاهی‌های عمومی و تولید فکر و اندیشه به شمار می‌رود و تلاش در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ضروری است.
اين مسئول بيان كرد: خوشبختانه وضعيت كتابخانه شهر محمود آباد نمونه خوب و كتاب هاي به روزي را دارد.
انتهای پیام/ 3003  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان