۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین روحانيون به عنوان مرزبانان و حافظ ارزش هاي ديني اند
کد خبر: ۱۴۷۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير حوزه علميه كشور:

روحانيون به عنوان مرزبانان و حافظ ارزش هاي ديني اند

آيت الله بوشهري: با توجه به توطئه هاي استكبار عليه اعتقادات و ارزش هاي اخلاقي روحانيت به عنوان مرزبانان و حافظ ارزش هاي ديني و اعتقادي اند.

روحانيون به عنوان مرزبانان و حافظ ارزش هاي ديني اند
به گزارش صبح قزوين، آيت الله حسين بوشهري مدير حوزه علميه كشور در همایش طلایه داران تبلیغ در قزوین برگزار شد،با بیان اینکه در حال حاضر جوانان و نسل امروز به تربیت دینی و مذهبی نیاز دارند، گفت: دشمن از راه های مختلفی برای فریب جوانان وارد شده است و با توجه به توطئه هاي استكبار عليه اعتقادات و ارزش هاي اخلاقي روحانيت به عنوان مرزبانان و حافظ ارزش هاي ديني و اعتقادي نقش برجسته اي در خنثي كردن اين توطئه ها دارد.
بوشهري در ادامه خطاب به مبلغان حاضر در همایش افزود: شیعه امروز در شرایط سختی قرار گرفته و دشمنان به اسم مسلمان تمام تلاش خود را برای نابودی شیعه انجام می دهند.
وي در ادامه با تاکید بر اینکه پیام مبلغ باید حاوی و در برگیرنده پیام الهی بوده و بر طرف کننده شبهه و سووالات مخاطب باشد، گفت: مبلغ باید حلال و حرام الهی را بشناسد و مطالعات و اطلاعات مبلغ باید همواره به روز بوده و مبلغ با مسائل و مشکلات روز آشنا باشد.
حسینی بوشهری گفت: در هیچ دینی مانند شیعه فرصت تبلیغ برای مبلغان وجود ندارد و مبلغان شیعه باید از این فرصت ها استفاده لازم را داشته باشند.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس مردم ما فداکاری و ایثار بسیار از خود نشان دادند که به دلیل آن بود که مردم روحانیت را فدایی دین دیدند، لذا طلاب و روحانیون ما باید تلاش کنند این اعتماد عمومی که سرمایه ارزشمند روحانیت است را حفظ کنند كه مهم ترين عامل اين اعتماد امانت داري و صداقت است.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان