۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین شرط اول تیم مذاکره ایرانی از زبان امام جمعه موقت شال
کد خبر: ۱۴۶۳۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت شهر شال:

شرط اول تیم مذاکره ایرانی از زبان امام جمعه موقت شال

سید شمس الدین موسوی: کسی که به دنبال اهل بیت برود به تعادل میرسد،حد وسط را پیدا میکنند حال اینکه همه مردم عالم دچار افراط و تفریط هستند.

شرط اول تیم مذاکره ایرانی از زبان امام جمعه موقت شال
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، سید شمس الدین موسوی با بیان اینکه مشکلاتی که در کشور وجود دارد به دلیل کمی ارتباط مسوولان با خدا است و علم زمینه ساز دعای با معرفت است، اظهار داشت: کسی که به دنبال اهل بیت برود به تعادل میرسد،حد وسط را پیدا میکنند حال اینکه همه مردم عالم دچار افراط و تفریط هستند.
امام جمعه موقت شهر شال با اشاره به اینکه میانه روی با ادعا درست نمشده و آحاد مسلمانان باید از اهل بیت الگوبرداری کندد، ابراز داشت: مطالعه و تحقیق در باره سیره انبیاء وظیفه همه انسان هاست؛ اما باید دانست که تحقیق در باره تمتمی موضوعات موجود برای همه امکان پذیر نیست، موسوی شالی به مذاکره طرفهای ایرانی و آمریکایی اشاره کرد و افزود: کسی که به عنوان نماینده ایران برای مذاکره به آمریکا می رود باید حداقل به اندازه مردم عادی در خصوص سیره انبیاء کار کرده باشد و اظلاعات داشته باشد.
*وی با بیان اینکه جوانان و منتظران ظهور باید برای ظهور آماده شوند بیان کرد:انتظار فرج به معنای آمادگی در هنگامه ظهور است و سیره اهل بیت مواد خام و الگوی آحاد مسلمانان است.
امام جمعه موقت شهرشال با انتقاد نحوه مدیریت نظام بانکی، قانون بیمه و صدا و سیمای ابراز داشت: لازم است تا یک فرد روحانی در رأس هیات حضور داشته و برکات معنوی را برای تیم افراد تعریف کند.
موسوی شالی از طزنین مداحی به عنوان مهمترین روضه مجلس سیدالشهدا نام برد که زمینه ساز ایجاد معرفت است و تصریح کرد: هیئات باید با دعوت مداح و عالمان به نام معنوی برای تجلی شورذ و ارادت حسینی تلاش کنند.
وی با تأکید براینکه متقین کسانی هستند که خوبی در آنها خروشان است که البته این امر سبب بروز روحیه غرور نمی شود، از اهل بیت به عنوان متعادل ترین انسان های روی زمین نام برد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان