۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین دشمنان امیدی به تزلزل انقلاب اسلامی نداشته باشند
کد خبر: ۱۴۲۸۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه علمیه قزوین پس از انداختن رأی:

دشمنان امیدی به تزلزل انقلاب اسلامی نداشته باشند

رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: این حماسه حضور نشان دهنده پشتیبانی و زنده بودن ملت و دخالت داشتن در سرنوشت مملکت است.

دشمنان امیدی به تزلزل انقلاب اسلامی نداشته باشند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی عباسی، رئیس حوزه علمیه قزوین پس از انداختن رأی خود در صندوق در مورد پیام انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیام شرکت مردم در انتخابات، پیام پایداری است و این امر نشان دهنده اعتقاد به انقلاب و ارزش‌های انقلابی است.
وی ادامه داد: مردم با شرکت خود پیام می‌دهند که دشمنان باید مایوس باشند و امیدی به ایجاد تزلزل در انقلاب اسلامی نداشته باشند. این حماسه حضور نشان دهنده پشتیبانی و زنده بودن ملت و دخالت داشتن در سرنوشت مملکت است.
عباسی بیان کرد: پیام دیگر این حضور، پیام پشتیبانی به مستضعفین عالم است و آن‌ها نیز به این امر دلگرم خواهند شد؛ همچنین با این حرکت، جهاد و مبارزه در دنیا تقویت می‌شود.
وی افزود: نمایش این حضور سیاسی در داخل نیز از لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب تقویت نظام اسلامی شده و پیام خود را به سراسر اسلام بهتر منتشر می‌کند که این امر رضایت خداوند متعال و حضرت مهدی(عج) را به همراه دارد.
رئیس حوزه علمیه به دخالت بیگانگان در انتخابات اشاره کرد و گفت: انگلیس پیر استعمار به دخالت در کشورها معروف بوده و حیله‎های این کشور استمرار خواهد داشت. انگلیس اشتباه کرده و تصور می‌کند دنیای فعلی همان دنیای سابق است در حالیکه دنیا متحول شده و زیر استعمار این کشورها نخواهد رفت.
وی یادآور شد: ملت ما دشمن شناس است و زمانی که متوجه می‌شوند دشمن آن را به سمت خاصی راهنمایی می‌کند برعکس آن عمل کرده و نتیجه را به نفع نظام اسلامی تغییر می‌دهند.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان