۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین روستاهای بیش از ۳۰ خانوار از دهیاری بهره مند می شوند
کد خبر: ۱۳۶۴۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بخشدار آبیک:

روستاهای بیش از ۳۰ خانوار از دهیاری بهره مند می شوند

طاهرخانی: روستاهایی که بیش از ۳۰ خانوار داشته باشند از دهیاری بهره مند می شوند و بودجه به آنها تعلق گرفته و عمران و آبادانی در این روستاها سریعتر انجام خواهد گرفت.

روستاهای بیش از ۳۰ خانوار از دهیاری بهره مند می شوند

به گزارش خبرنگار صبح قزوین از آبیک، مرتضی طاهرخانی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک  در جلسه شورای بخش مرکزی آبیک  که  در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان  با حضور شوراهای بخش مرکزی برگزار شد اظهار داشت :  9 دهیاری جدید به زودی اففتاح می شود و مجموع دهیاری ها از 19 به 28 افزایش می  یابد و در حال حاضر  بسیاری از دهیاری ها به صورت تمام وقت اداره می شوند .

طاهرخانی افزود : روستاهایی که بیش از 30 خانوار داشته باشند از دهیاری بهره مند می شوند و بودجه به آنها تعلق گرفته و عمران و آبادانی در این روستاها  سریعتر انجام خواهد گرفت.

وی از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای ناصر آباد خبر داد و گفت:  این پروژه بالغ بر 7 میلیارد ریال اعتبار داشته و در هفته های آتی به اتمام می رسد و به بهره برداری خواهد رسید.

طاهرخانی ادامه داد: سیزده میلیارد ریال از سرفصل بودجه ی دهیاری ها  برای عمران و آبادانی روستا ها هزینه شده است .

بخشدار آبیک  اذعان داشت: با توجه به تحریم ها  و کمبود بودجه ملی در  شش ماهه نخست امسال ؛ بالغ بر هفت میلیارد ریال  در بخش مرکزی ، کارهای عمرانی انجام گرفته است.

طاهرخانی در پایان در خصوص صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خاطر نشان کرد: از شوراها درخواست داریم در مجالس و محافلی که در روستاها برگزار می شود و اکثر مردم حضور پیدا می کنند شرایط عضویت و برخورداری از این بیمه را به روستاییان اطلاع رسانی کنند

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان