۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تلاش می کنیم از حضور شهدای گمنام بیشترین بهره معنوی را ببریم
کد خبر: ۱۳۴۵۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تشریح مراسم تدفین شهدای گمنام در گفت و گو با مسئول امور شهدای گمنام:

تلاش می کنیم از حضور شهدای گمنام بیشترین بهره معنوی را ببریم

مسئول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار استان قزوین: مراسم اصلی استقبال از شهدای گمنام امشب در هیئت حسین جان قزوین برگزار می شود و تلاش ما بر این است از حضور شهدای گمنام بیشترین بهره معنوی را ببریم.

تلاش می کنیم از حضور شهدای گمنام بیشترین بهره معنوی را ببریم

به گزارش صبح قزوین، قاسم اللهیاری مسئول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین در خصوص برنامه تدفین دو شهید گمنام، اظهار کرد: برای تدفین این شهدای عزیز برنامه هایی در نظر گرفته شده است که بتوانیم از حضور معنوی آنها در استان بیشترین بهره را ببریم.

وی ادامه داد: در اولین برنامه امروز (دوشنبه) ساعت 2 بعدازظهر یادواره شهدا در منطقه هزار جلفای که نرسیده به شهر محمدیه است برگزار خواهیم کرد.
این مراسم به درخواست مردم برای تشییع شهدای گمنام در شهرشان صورت خواهد گرفت.

اللهیاری در ادامه اذعان داشت: همچنین در ساعت 3 بعدازظهر برنامه ای در امامزاده حسین(ع) قزوین با حضور دانشجویان سراسر استان داریم و در ادامه نیز این شهدای عزیز ساعت چهار بعدازظهر در ورودی شهر اقبالیه میدان آزادی، طی مراسمی مورد استقبال رسمی مسئولین استان قرار خواهند گرفت.

مسئول امور شهدای گمنام استان قزوین تصریح کرد: قبل از نماز مغرب و عشاء برای خانواده شهدا و افراد مسنی که نمی توانند در مراسم شهر حضور داشته باشند برنامه ای در سپاه امام سجاد(ع) شهر اقبالیه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مراسم شب وداع با شهدای گمنام نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد محمد رسول الله اقبالیه انجام خواهد شد و بعد از آن یکی از شهدای گمنام در سپاه امام سجاد(ع) اقبالیه می ماند و یکی دیگر از این عزیزان برای شرکت در مراسمات هیئات مذهب استان به قزوین منتقل می شود.

اللهیاری با بیان این که تعداد زیادی از هیئات استان خواستار حضور شهید گمنام در مراسم شب عرفه خود شدند، خاطرنشان کرد: برنامه اصلی در هیئت حسین جان قزوین است و البته هیئت های دیگر نیز حضور دارند که این برنامه از ساعت 10 شب به بعد خواهد بود.

مسئول امور شهدای گمنام استان قزوین در پایان یادآور شد: برنامه تشییع این 2 شهید گمنام فردا(سه شنبه) از ساعت 9 و نیم صبح از ورودی شهر اقبالیه به سمت بلوار حاج آقا ابوترابی و بوستان ولایت این شهر ادامه خواهد داشت و قبل از نماز ظهر این 2 شهید گمنام در بوستان ولایت اقبالیه به خاک سپرده می شوند.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان