۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تودیع و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین
کد خبر: ۱۰۲۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

تودیع و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین

با حضور نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام علی معبودی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین معرفی شد.

تودیع و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین

به گزارش صبح قزوین، با حضور حجت‌الاسلام علی سعیدی در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه این استان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی سعیدی ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی اظهار داشت: انشاء‌الله از حضور حجت‌الاسلام رضوانی در قرارگاه قرب سازندگی استفاده خواهد شد.

وی افزود: حجت‌الاسلام معبودی در سال‌های حضور خود در زنجان واقعا درخشیده و با مدیریت هوشمند و کارآمد توانسته است فعالیت‌های خوبی را در این استان به جای بگذارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه نهادی است که فارغ از هر جناح‌بندی‌ها و منافع اشخاص عمل می کند و همچنان این هویت استقلالی خود را باید ادامه دهد.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام علی معبودی پیش از این مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان بوده است.

گفتنی است در این مراسم آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه و همچنین امام جمعه قزوین، احمد عجم استاندار قزوین و دیگر مدیران کل و همچنین مسئولان نظامی، انتظامی و لشگری حضور داشتند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان قزوین

انتهای پیام/0013/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان