۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین ۱۳۵ ميليارد ريال اعتبار براي عمران و آباداني روستا ها اختصاص يافته
کد خبر: ۱۰۱۶۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير كل امور شهري و روستايي استانداري قزوين:

۱۳۵ ميليارد ريال اعتبار براي عمران و آباداني روستا ها اختصاص يافته

طاهرخاني گفت: از ابتداي امسال تا كنون ۱۳۵ ميليارد ريال اعتبار براي عمران و آباداني روستاهاي استان قزوين هزينه شده است.

۱۳۵ ميليارد ريال اعتبار براي عمران و آباداني روستا ها اختصاص يافته
به گزارش صبح قزوين، طاهرخاني مدير كل امور شهري و روستايي استانداري قزوين در مراسم تجليل از دهياران و شوراهاي اسلامي روستاهاي بخش مركزي شهرستان البرز اظهار كرد: از ابتداي امسال تا كنون 135 ميليارد ريال اعتبار براي عمران و آباداني روستاهاي استان قزوين هزينه شده است.
وي در ادامه افزود: پروژه هاي دهياري به ارزش 8 ميليارد تومان در هفته دولت به بهره برداري خواهد رسيد كه شامل آسفالت، جدول كاري، معبرسازي، ساختمان دهياري و غسال خانه است.
اين مسئول تصریح کرد: اعضای جدید شورای اسلامی روستاها باید توجه بیشتری به اقدامات فرهنگی و خدمات اجتماعی داشته باشند و فقط به دنبال آسفالت معابر و ساخت پیاده رو نباشند چرا که افزایش سطح فرهنگ عمومی و اجتماعی از اصلی ترین دغدغه ها در بخش روستایی است و با توجه به نبود مراکز انتظامی و دادگستری ها در روستاها شاهد بروز مشکلات و جرایمی در سطح روستاهای استان هستیم که این امر می تواند نتایج نامطلوبی داشته باشد.
طاهرخاني بيان كرد: خدمت به مردم در شورای اسلامی روستاها کار بسیار ارزشمندی است که بدون هیچ چشم داشت و توقعی صورت می گیرد واعضای جدید شوراها باید قدردان این فرصت به دست آمده باشند.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان