۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دستگیری سرشبکه‌های هزار میلیاردی شرکت هرمی در قزوین
کد خبر: ۳۵۴۰۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۹ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبر داد

دستگیری سرشبکه‌های هزار میلیاردی شرکت هرمی در قزوین

سردار علی ابراهیمی از دستگیری ۴ نفر از سرشبکه های اصلی یک شرکت با بیش از هزار میلیارد کلاهبرداری در شهر "آبیک" خبر داد.

دستگیری سرشبکه‌های هزار میلیاردی شرکت هرمی در قزوین
سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سرشبکه های یک شرکت هرمی در قالب شرکت سرمایه گذاری خارجی در شهر آبیک ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات فنی مخفیگاه و محل فعالیت متهمان را در شهر آبیک شناسایی کردند، افزود: در ادامه اکيپي از ماموران با مراجعه به محل مورد نظر و اطمینان از صحت خبر، پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه 4 نفر از سر شاخه های اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اعتراف متهم به فعالیت گسترده در زمینه جذب سرمایه گذاری کاذب در این شرکت هرمی خارجی، اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، بیش از 22 نفر از مالباختگان این پرونده که حدود هزار میلیارد ریال تا این لحظه در شرکت هرمي سرمايه گذاري کرده بودند، شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به مشخص شدن تعداد زیرمجموعه و جایگاه هر کدام از افراد در هرم، تصریح کرد: پس از تکميل تحقيقات متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب برای انجام اقدامات تکمیلی به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شدند.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه اغلب افرادی که طعمه این باندهای کلاهبرداری می شوند جوانان جویای کار هستند، بر نظارت بیشتر خانواده بر رفتار و عملکرد جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان