۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برای انتخاب سرپرست شهرداری قزوین منتظر نظر دستگاههای نظارتی هستیم
کد خبر: ۳۵۱۶۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۶ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

عضو منتخب شورای شهر قزوین:

انتخاب یکی از ۴ گزینه برای سرپرستی شهرداری قزوین به معنای عدم صلاحیت سایرین نیست

قاسم اللهیاری گفت: انتخاب یک فرد به معنای عدم صلاحیت سایرین نیست بلکه بررسی فعلی ما در خصوص انتخاب خوب و خوبتر است که با رای‌گیری، گزینه نهایی اعلام خواهد شد.

برای انتخاب سرپرست شهرداری قزوین منتظر نظر دستگاههای نظارتی هستیم
قاسم اللهیاری، عضو منتخب شورای شهر قزوین، در مصاحبه با صبح قزوین، در خصوص انتخاب سرپرست شهرداری قزوین گفت: نظر شخصی بنده درخصوص انتخاب سرپرست شهرداری بر استفاده از نیروهای جوان، نخبه، توانمند و انقلابی است و امیدوارم چنین فردی به جایگاه مدیریت شهری ورود پیدا کند. 

وی افزود: پس از اتمام دوره سرپرستی و برای انتخاب شهردار شهر به مدت 4 سال نیز، این مولفه مهم را حتما لحاظ کرده و از مدیر متعهد انقلابی حمایت خواهم کرد. 

عضو منتخب شورای شهر گفت: به شهردار آینده هم توصیه می‌کنیم از افراد متعهد و کارآمد در بدنه مدیریت شهری استفاده کرده و تیم خود را با حضور افراد با انگیزه، معتقد و متخصص تشکیل دهد.

وی در خصوص نظر اعضای شورا مبنی بر 4 عضو مورد بررسی اظهار کرد: در حال حاضر منتظر رای و نظر دستگاههای نظارتی هستیم و از بین این افراد قطعا یک نفر انتخاب خواهد شد؛ البته انتخاب یک فرد به معنای عدم صلاحیت سایرین نیست بلکه بررسی فعلی ما در خصوص انتخاب خوب و خوبتر است که با رای‌گیری، گزینه نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان