۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ترکیب نیروهای انقلابی در جهت پاسخ به نیازهای مردم در مجلس است
کد خبر: ۳۴۰۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس:

ترکیب نیروهای انقلابی در جهت پاسخ به نیازهای مردم در مجلس است

‌کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: ترکیب نیروهای انقلابی در جهت پاسخ به نیازهای مردم در مجلس است، لذا امروز روز وحدت برای جبهه انقلاب است و باید به لیست شورای ائتلاف پایبند باشیم.

ترکیب نیروهای انقلابی در جهت پاسخ به نیازهای مردم در مجلس است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در همایش بزرگ مسئولین مدیران و دست اندرکاران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درحوزه انتخابیه قزوین البرز و آبیک که امروز(پنج شنبه) در مسجد الغدیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم که لیست نیروهای انقلابی بتواند در مجلس جوابگوی خون شهدا و حق و حقوق مظلومین و مردم باشد.

وی افزود: نماینده یک نفر نیست بلکه نماینده هزاران نفر نیروی انقلابی برای رسیدن به مجلس انقلابی و در تراز انقلاب است و به تنهایی نمی‌تواند کاری پیش ببرد بلکه از طرح و اندیشه نیروها در این عرصه استفاده می‌کند.

‌کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ادامه داد: ترکیب نیروهای انقلابی در جهت پاسخ به نیازهای مردم در مجلس است، لذا امروز روز وحدت برای جبهه انقلاب است و باید به لیست شورای ائتلاف پایبند باشیم.

محمدبیگی تاکید کرد: کسانی که تک رای می‌دهند انفعالی عمل می‌کنند نه انقلابی؛ لذا اجازه تک رای بودن را نداریم؛ چراکه با مدیریت انقلابی می‌توان روزهای خوشی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان