۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین روز پنجم آغاز حضور چهره‌های سرشناس قزوین/ ۲۷نفر در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کردند
کد خبر: ۳۳۸۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۴ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

گزارش خبرنگار مستقر صبح قزوین در ستاد انتخابات؛

روز پنجم آغاز حضور چهره‌های سرشناس قزوین/ ۲۷نفر در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کردند

در پنجمین روز از ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهره‌های سرشناس و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات حضور یافته و در مجموع ۲۷نفر در ستاد مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز حضور یافتند.

روز پنجم آغاز حضور چهره‌های سرشناس قزوین/ ۲۷نفر در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در پنجمین روز از ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای ثبت نام در ستاد انتخابات حضور پیدا کردند.

در ساعت اولیه سه نفر برای ثبت‌نام مراجعه کردند که حسین زکی‌زاده، 36ساله، دارای دکترای مدیریت ورزشی و رئیس هیئت تیراندازی از جمله این افراد هستند.

فاطمه محمدبیگی، میثم پیله فروش، لطف الله سیاهکالی مرادی و باقر آقاعلی خانی به عنوان نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافتند.

ابتدا میثم پیله فروش در جمع خبرنگاران حضور یافت و بیانیه خود را قرائت کرد که در آن بر اولویت اقتصاد تاکید و ویژگی‌های زمان کنونی بیان شده بود.

باقر آقاعلی‌خانی داوطلب بعدی بود که پیشینه معاون وزیر صنایع و مدیرکل صنایع و معادن استان را در رزومه کاری خود داشت.

فاطمه محمدبیگی، پزشک و فعال در حوزه فرهنگی و بانوان، سومین نماینده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و لطف الله سیاهکالی مرادی نیز آخرین نماینده این شورا بود.

محمد فاضل داوطلب بعدی بود که در این حوزه ثبت‌نام کرد، وی مدیریت کل آموزش و پرورش استان را در پیشینه کاری خود داراست و دارای خط فکری اصلاح طلب است.

سالار قاسمی، مدیرکل پیشین آموزش و پروش استان نیز در بین داوطلبان امروز قرار داشت.

درمجموع تا پایان پنجمین روز ثبت‌نام 27 نفر در ستاد مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت‌نام کردند.

همچنین محمد شفیعی ضمن بازدید از فعالیت اصحاب رسانه مستقر در ستاد انتخابات گفت: از امروز ستاد انتخابات با استقبال افراد بیشتری روبه‌رو بود و مراجعه کنندگان همکاری لازم را داشته و تعداد بالایی از افراد را با خود به همراه نداشتند.

وی ادامه داد: در روزهای باقی مانده از افرادی که توانایی و احساس وظیفه دارند درخواست داریم برای ثیت‌نام به ستاد مراجعه کنند.

فرماندار قزوین ابراز کرد: امروز جلسه اعضای معتمدین روند اجرایی با طی فرایند مراحل مختلف شورای نگهبان با حضور دوسوم از اعضا تشکیل و به انتخابات انجامید.

وی در پایان گفت: از 9صبح یکشنبه به مدت 10روز وارد مرحله بررسی صلاحیت ثبت نامی‌ها خواهیم شد.

گفتنی است؛ طی چهار روز گذشته به گفته رئیس ستاد انتخابات استان قزوین 63 نفر در کل استان قزوین برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان