۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برخورد با مفسدین مطالبه به‌حق مردم است/ "صبح قزوین" از رسانه‌های دلسوز و متعهد استان است
کد خبر: ۳۲۰۱۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

برخورد با مفسدین مطالبه به‌حق مردم است/ "صبح قزوین" از رسانه‌های دلسوز و متعهد استان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بازدید از صبح قزوین گفت: صبح قزوین از رسانه‌های دلسوز و متعهد استان بوده و آنچه تا به حال شنیدیم و دیدیم تلاش صادقانه بوده است.

برخورد با مفسدین مطالبه به‌حق مردم است/ "صبح قزوین" از رسانه‌های دلسوز و متعهد استان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین صبح امروز(چهارشنبه) با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با تبریک به مناسبت روز خبرنگار، از عملکرد این رسانه در انعکاس صادقانه و امینانه اخبار تقدیر و تشکر کرد. 

حجت‌الاسلام علی قابل در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاران در جامعه اظهار کرد: خبرنگاران اصل مهم و تاثیرگذاری در کشور بوده و نقش مهمی در معرفی انقلاب به مردم و جهانیان داشته‌اند؛ به طوریکه هرچه زمان می‌گذرد بر اهمیت کار اصحاب رسانه در بحث اطلاع رسانی بیش از پیش پی می‌بریم.

وی افزود: امروز که رسانه‌های معاند همت خود را برای تخریب چهره نظام جمهوری اسلامی به کار بسته‌ و با پنهان کردن حقایق و بزرگنمایی کردن مشکلات و پررنگ کردن کمبودها سعی در معرفی چهره‌ای منفی از نظام دارند، متوجه می‌شویم که کار خبرنگاری و اطلاع رسانی از جایگاه عظیم و بزرگی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: اگر اقدامات انجام شده و اتفاقات رخ داده را از همان آغاز پیروزی انقلاب به صورت گسترده و صحیح به دنیا معرفی می‌کردیم، امروز دشمن نمی‌توانست چهره منفی از نظام معرفی کند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین و خدوم‌ترین نظام برای مردم خود است و اگر کمبودی را ملاحظه می‌کنیم به دلیل دو عامل است یکی آنکه مشکلات و نواقص از گذشته زیاد بوده و دیگر آنکه امروز حجم دشمنی‌ها علیه کشور ایران خود را نشان داده و می‌دهد.

قابل بیان کرد: در تمام طول مدت عمر نظام جمهوری اسلامی با تحریم و توطئه مواجه بودیم و اما ایران اسلامی با وجود حجم گسترده هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان، توانسته به دستاوردهای عظیمی دست یافته و خدمات ارزشمندی را ارائه کند.

وی ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، یکی از رسالت‌های بزرگ رسانه‌های دلسوز و متعهد نظیر صبح قزوین این است که در معرفی دستاوردها و خدمات نظام که با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلات انجام شده، کوشا باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: اگر ما بتوانیم چهره نظام جمهوری اسلامی ایران با اهداف بلندش را با منطق صحیح و نه از نگاه جریانی خاص و چهره اسلام ناب محمدی به تعبیر امام راحل را به جهانیان معرفی کنیم در آن صورت به رسالت خود عمل کرده و خدمتی به جوامع کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما و به ویژه خبرنگاران روشن کردن حقیقت و نشان دادن راه و بیان خدمات است و امروز تکلیف، روشن کردن حق برای مردم است.

قابل با بیان اینکه معرفی مفسدین حق مردم است؛ اضافه کرد: دایره روشن کردن حق بسیار وسیع و گسترده بوده و شامل بیان مشکلات مردم، بازگو کردن خدمات نظام، معرفی چهره‌های خدوم و خدمتگزار و تبیین ارزش و جایگاه ولایت به مردم است.

وی عنوان کرد: اگر خبرنگار بودم به انعکاس مشکلات کارگران و سختی اداره زندگی و تامین معاش خانواده آنها می‌پرداختم و اگر می‌توانستم چهره کارگران زحمت کش را تابلو کرده و جلوی دیدگان بی‌انصاف‌ها می‌گذاشتم تا شاید وجدان‌هایی بیدار می‌شد.

این مسئول در پایان با تقدیر از زحمات خبرنگاران پایگاه خبری صبح قزوین تصریح کرد: صبح قزوین از رسانه‌های دلسوز و متعهد استان بوده و آنچه تا به حال شنیدیم و دیدیم تلاش صادقانه بوده است؛ بنابراین وظیفه خود می‌دانیم که از زحمات این پایگاه خبری در انعکاس امینانه اخبار تقدیر و تشکر کنیم.

در ادامه حجت الاسلام شهسواری مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: صبح قزوین جزء خبرگزاری ‌های امین استان است و همواره صادقانه به بیان حقایق و انعکاس اخبار پرداخته است.

وی افزود: خبرنگاران باید امانت در گفتار داشته و از برخوردهای سلیقه‌ای، سیاسی و جناحی پرهیز کنند.

حنانه امیری مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین نیز اظهار کرد: استان قزوین دارای رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری و برخط بسیاری است که در مسیر اطلاع رسانی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: صبح قزوین از اواخر سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و همه تلاش خود را برای انجام فعالیت موثر در مناسبت‌های مختلف به کار بسته است.

مدیر مسئول صبح قزوین تصریح کرد: خبرنگاران در حالی به انعکاس رویدادها و مشکلات جامعه می پردازند که خود با مشکلات عدیده‌ای همچون بحث بیمه و درآمدهای پایین مواجه هستند؛ اما با وجود این مباحث با عشق و علاقه به رسالت خبری خود عمل می‌کنند.

وی در پایان گفت: متاسفانه مدیران استان همکاری لازم برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران پیرامون مشکلات موجود ندارند و این یکی از مشکلات کار خبرنگاری است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان