۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حريق کارگاه چوب بري در روستاي شهرستانک قزوين+تصاویر
کد خبر: ۳۰۰۸۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۱ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

حريق کارگاه چوب بري در روستاي شهرستانک قزوين+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و حضور به موقع آتش نشانان حريق کارگاه چوب بري در روستاي شهرستانک قزوين مهار شد.

حريق کارگاه چوب بري در روستاي شهرستانک قزوين+تصاویر
محمد چگيني،در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: پيرو تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 1و 3 دقيقه بامداد روز دوشنبه 20 فروردين ماه سال 1397 از آتش سوزي کارگاه چوب بري در جاده بوئين زهرا ـ روستاي شهرستانک خبر داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهي اين سازمان با توجه به قابل اشتعال بودن اين موارد بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره يک باغ دبير و 3 مولوي را به محل حادثه رهسپار کرد.

رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين ابراز کرد: نيروهاي عملياتي پس از رسيدن به محل مشاهده کردند آتش سوزي داخل کارگاه چوب بري قديمي به وقوع پيوسته و شعله‌هاي آتش و دود به سرعت در حال گسترش و سرايت به اطراف است.

چگيني با اشاره به اينکه امکان سرايت اين حريق به واحد مسکوني مجاور آن وجود داشت، اذعان کرد: آتش نشانان بي درنگ پس از ايمن سازي محل حريق نسبت به شيلنگ کشي اقدام کرده و با سرعت عمل و استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه اطفاء حريق خود را به کانون حريق رساندند و سرانجام پس از يک ساعت تلاش بدون وقفه شعله‌هاي سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بيشتر و سرايت حريق به ساير قسمت‌ها و واحد مسکوني مجاور جلوگيري به عمل آوردند.

اين مسئول در خاتمه با اشاره به اينکه در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد، افزود: آتش نشانان پس از تهيه گزارش و ايمن‌سازي کامل محل نسبت به تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و مالک اقدام کرده و به ماموريت خود پايان دادند.


گفتني است؛ علت وقوع اين آتش سوزي از سوي کارشناسان واحد علت يابي سازمان آتش نشاني قزوين در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان