۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسئولان مانع واردات بی رویه و غیر ضروری به کشور شوند
کد خبر: ۲۶۷۱۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۹ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین:

مسئولان مانع واردات بی رویه و غیر ضروری به کشور شوند

در گزیده ای از مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین آمده است: باید اهتمام جدی تری در افزایش صادرات و کاهش واردات بی رویه و غیرضروری داشت و مسئولان جلوی واردات غیر ضروری را بگیرند.

مسئولان مانع واردات بی رویه و غیر ضروری به کشور شوند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهم ترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرالوند با اشاره به ۲۹ مهر روز ملی صادرات گفت: باید اهتمام جدی تری در افزایش صادرات و کاهش واردات بی رویه و غیرضروری داشت و مسئولان جلوی واردات غیر ضروری را بگیرند.

حجت الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمودآبادنمونه هم به سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: معنای این قانون تحقیر ملت ایران بود که افشاگری امام راحل موجب تبعید معظم له شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر خرمدشت گفت: عهدشکنی و عدم پایبندی به قراردادها خصلت ابرقدرت‌های پوشالی چون امریکاست.

آیت الله اسلامی امام جمعه شهر تاکستان به اشاره به خیانت بارزانی و شکست همه پرسی درکردستان عراق گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال نفوذ بیشتر در منطقه بود که این هدف محقق نشد و اقتدار جبهه مقاومت افزایش یافت.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر آبیک با گرامیداشت یکم آبان سالروز وفات آیت الله سیدمصطفی خمینی اظهارکرد: این حادثه تحولی در ملت ایجاد کرد و نخستین جرقه ای بود که انقلاب اسلامی را به پیش برد.

خطیب نمازجمعه شهر آوج حجت الاسلام شعبانعلی با اشاره به درپیش بودن همایش پیاده روی اربعین بیان کرد: زمینه پذیرایی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین ع باید هر چه بهتر فراهم شود.

در الموت حجت الاسلام حسینی گفت: باید با بهره گیری از نیروی جوان راه ترقی و ارتقای تولید و اشتغال در کشور را عملی کنیم.

امام جمعه شهر اقبالیه حجت الاسلام فاطمیان گفت: مسلمانان باید باهمه توان برای کمک به مردم مظلوم میانمار متحد شوند.

حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه شهرشال اظهارداشت: اربعین حسینی سفره معنوی برای ماشیعیان است و باید از این سفره استفاده کنیم.

درشهر بوئین زهرا حجت الاسلام زرینه از شرکت دانش آموزان در نمازجمعه قدردانی و برحضور بیشتر جوانان و نوجوانان در نمازهای جمعه و جماعت تاکید کرد.

حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه گفت: سابقه نام خلیج فارس به قبل از تاسیس دولت آمریکا برمی‌گردد.

خطیب نمازجمعه شهر ضیااباد حجت الاسلام جعفری نیز اظهارات رئیس جمهور امریکا درباره سپاه را محکوم کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از فرزندان این سرزمین است.

نمازجمعه شهر دانسفهان هم به امامت حجت الاسلام انصاری رامندی اقامه شد، امام جمعه این شهر گفت: مردم ایران با واکنش قاطع به سخنان ترامپ نشان دادند که همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

در شهر ارداق حجت الاسلام سعیدی اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه ایران رانشان دهنده عصبانیت و شکست سیاست‌های آمریکا ازملت ایران ذکر کرد.

حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه شهر سگزآباد نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است و سخنان ترامپ نشان دهنده سیلی خوردن آنان از سپاه است.

امام جمعه شهر اسفرورین حجت الاسلام زارعی گفت: باید با تکیه بر توانائی‌های خود و حمایت از تولیدات داخل در جهت حل مشکلات گام برداریم.

در شهرخاکعلی حجت الاسلام حسنلو اظهارداشت: سخنان ترامپ باطن واقعی و شخصیت متزلزل رئیس جمهور امریکا را نشان داد و اتحاد بین ملت و دولت ایران اسلامی را تقویت کرد.  

حجت الاسلام خدادادبیگی خطیب نمازجمعه شهر آبگرم نیز به ۴ ابان ماه سالروز اقدام امام راحل علیه قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و افزود: امریکا با وضع این قانون سعی بر سلطه بیشتر در ایران را داشت.

حجت الاسلام خداوردی امام جمعه شهر نرجه نیز گفت: مردم همواره با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب و با بصیرت و آگاهی به وظایف خود عمل کرده و خواهندکرد.
انتهای پیام/۳۰۰۹

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان