۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طرح «سهم من از بهشت» ویژه زائران کربلا اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۶۷۰۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۷ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد عتبات عالیات استان قزوین:

طرح «سهم من از بهشت» ویژه زائران کربلا اجرا می‌شود

مسئول ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: با توجه به هزینه‌های بالای سفر اربعین و نیاز به تامین بخشی از هزینه‌ها از سوی خیرین، برای اولین بار طرح «سهم من از بهشت» ویژه زائرین کربلا اجرا خواهد شد.

طرح «سهم من از بهشت» ویژه زائران کربلا اجرا می‌شود
حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: برای سفر به کربلای معلی در ایام اربعین، زائرین فقط باید هزینه‌های مصوب این سفر را که به صورت رسمی اعلام شده پرداخت کنند.

مسئول ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: زائرین برای سفر به کربلا در ایام اربعین فقط هزینه‌های مصوب این سفر را پرداخت کرده و از پرداخت هرگونه هزینه مازاد خودداری کنند.

وی افزود: هزینه‌های مصوب شامل تمام هزینه‌های اعزام، بلیط، ویزا، پاسپورت و نرخ مصوبی است که از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به هزینه‌های بالای سفر اربعین و نیاز به تامین بخشی از هزینه‌ها از سوی خیرین، برای اولین بار طرح «سهم من از بهشت» ویژه زائرین کربلا اجرا خواهد شد.

کبودوند عنوان کرد: در این طرح هر زائر کربلا در صورت تمایل و با میل خود مبلغ 25 هزار تومان در کنار هزینه‌های مصوب سفر کربلا، به ستاد مردمی اربعین کرده و در این امر خیر شرکت می‌کند.

مسئول ستاد عتبات عالیات در پایان تاکید کرد: این مبلغ ربطی به هزینه‌های مصوب سفر اربعین ندارد و الزامی در پرداخت آن برای زائرین وجود ندارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان