۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۵۶ تن کود شیمیایی تقلبی
کد خبر: ۲۶۶۹۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۵ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

کشف بیش از ۵۶ تن کود شیمیایی تقلبی

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۶ تن و ۷۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی تقلبی به ارزش یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال در قزوین خبر داد.

کشف بیش از ۵۶ تن کود شیمیایی تقلبی
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی کسب اطلاع از منابع ، مبنی بر دپوی کود شيميايي تقلبی در یک مجتمع دامداری در قزوین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، صحت و سقم موضوع بررسی و مشخص شد احدي از قاچاقچيان در شهرستان قزوین اقدام به دپوي کودهاي شيميايي تقلبي و جعل و توليد کيسه‌هاي کود با مارک و علائم جهادکشاورزي می‌کند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی قضائی و ورود به محل دپوی کود های شیمیایی تقلبی تعداد یک هزار و 134 کیسه 50 کیلویی حاوی کود شیمیایی تقلبی و تعداد یک هزار و 313 گونی خالی با آرم و علائم جهادکشاورزي کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

محمودی با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و 190 میلیون ریالی کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: کودهای شیمیایی تحویل اداره جهاد کشاورزی و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان