۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ظرفیت‌ها و شاخص‌های توسعه استان بسیار بالاست
کد خبر: ۲۶۵۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت: ۸:۲۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار جدید قزوین:

ظرفیت‌ها و شاخص‌های توسعه استان بسیار بالاست

استاندار جدید قزوین با اشاره به فعالیت ۱۸ ساله خود در استان‌های مرزی کشور تصریح کرد: ظرفیت‌ها و شاخص‌های توسعه استان قزوین نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر بالاست.

ظرفیت‌ها و شاخص‌های توسعه استان بسیار بالاست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی عصر روز گذشته(سه‌شنبه) در آیین تودیع و معارفه استاندار قزوین که با حضور وزیر کشور در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نعمت‌هایی که خداوند به من ارزانی داشته این است که در نقاط مختلف کشور و در بین تفکرات، اقوام و ادیان مختلف کشور خدمت کردم و امروز پانزدهمین جلسه معارفه من است.

وی در پاسخ به گلایه آیت‌الله تاکندی درخصوص کوتاهی زمان خدمت استانداران بیان کرد: در هر استانی که مسئولیتی به من محول شد، مدت طولانی در آن استان حضور داشتم و عادت به ماندن دارم.

استاندار جدید قزوین با اشاره به فعالیت ۱۸ ساله خود در استان‌های مرزی کشور تصریح کرد: ظرفیت‌ها و شاخص‌های توسعه استان قزوین نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر کشور بسیار بالاست، اما این موضوع ضمن نقطه قوت بودن، ممکن است نقطه تهدید ما بوده و موجب غفلت ما باشد؛ به طوریکه از پیشرفت جا بمانیم.

معتقد به توسعه متوازن و همه‌جانبه هستم
وی ادامه داد: عرصه فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و به طور کلی توسعه، همچون پیست دومیدانی است؛ لذا ما فرصت نگاه به عقب را نداریم و باید با هم‌ردیفان خود رقابت کنیم؛ چراکه در دنیای رقابتی امروز باید تلاش کرده و از همه ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده کنیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: معتقد به توسعه منطقه‌ای متوازن در سطح ملی و هم سطح استان هستم و نباید از هیچ بخشی غافل شد زیرا توسعه فقط اقتصادی نیست بلکه باید همه جانبه و در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی برقرار باشد.

وی با اشاره به سابقه کهن تاریخی و فرهنگی استان قزوین بیان کرد: استان قزوین دارای سابقه کهن در عرصه‌های فرهنگی بوده و از سرمایه انسانی بسیار ریشه دار، فرهنگی غنی و ریشه دینی و مذهبی قوی‌ای برخوردار است؛ همچنین پایتخت خوشنویسی کشور است؛ بنابراین باید تلاش کنیم تا تمام این حوزه‌ها را ارتقاء دهیم.
استاندار قزوین در پایان گفت: دوستان اذعان دارند من صداقت دارم؛ از همه عزیزان درخواست دارم که در کنار هم فعالیت کنیم و با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود، در حوزه‌های مختلف بتوانیم فعالیت‌های ارزنده‌ای را ارائه دهیم که این مهم نیز جز با همدلی و همفکری میسر نمی‌شود.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی با تقدیر از تلاش‌های دکتر فریدون همتی استاندار سابق، عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان