۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین روایت حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی
کد خبر: ۲۳۷۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ ساعت: ۸:۵۷ ↗ لینک کوتاه

توسط صدا و سیمای مرکز قزوین صورت می‌گیرد؛

روایت حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی

صدا و سیمای مرکز قزوین حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی را به تصویر می‌کشد.

روایت حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در آستانه نوروز و همزمان با شروع سفركاروان‌هاي راهيان نور، صدا و سيماي مركز قزوین براي انعكاس اين رويداد برنامه‌هايي تدارك ديده است.

سیمای مرکز قزوین، از طریق برقراري ارتباط زنده تلویزیونی با خبرنگاران مستقر در نواحي مرزي و مراكز آبادان، ایلام، خوزستان حال و هواي مناطق عملياتي دفاع مقدس را انعكاس مي‌دهد.

سیمای مرکز قزوین همچنين در ایام نوروز با پخش دو مستند «تا شکفتن» دوم فروردین ساعت15 و «خادم الشهداء» یازدهم فروردین ساعت15 که روایت حضور کاروان‌های راهیان نور شهر قزوین در مناطق عملیاتی است، حال و هوای نوروز امسال را جلوه ی دیگری خواهد بخشید.

شبکه قزوین همچنين در فواصل پخش برنامه‌هاي شبكه نیز از سرودها، نماهنگ ها و توليدات تلويزيوني و پخش گزارش‌هاي مرتبط به اين موضوع استفاده خواهد کرد.

رادیو قزوین نيز همزمان با ايام نوروز به كاروان‌هاي راهيان نور توجه ويژه‌اي داشته است و در ويژه برنامه زنده «صدای بهار»ساعت 10صبح به برقراري ارتباط با مناطق عملياتي و پخش گزارش‌هاي مرتبط به اين موضوع مي‌پردازد.

گزارشگر اعزامی رادیو قزوین نیز از محل ستاد استقبال از كاروان‌هاي راهيان نور و مسافران نوروزي به گفتگو با مسئولان ستاد راهيان نور و انعكاس برنامه هاي آنان خواهد پرداخت.
گفتنی است؛ صدا و سیمای مرکز قزوین از ظرفیت رادیونما نیز در بارگذاری تصاویر کاروان‌های راهیان نور بهره می‌برد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان