۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تقویت قدرت دفاعی، ایران را در برابر استکبار جهانی بیمه می‌کند
کد خبر: ۲۱۶۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۳۰ ساعت: ۱۶:۱۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه تاکستان:

تقویت قدرت دفاعی، ایران را در برابر استکبار جهانی بیمه می‌کند

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: سازمان ملل هیچ کمک سازنده ای برای ایران ندارد و ما باید قدرت داخل را تقویت کنیم استقلال و ایستادگی روی توان داخلی و بومی ما را در مقابل استکبار جهانی بیمه می‌کند.

 تقویت قدرت دفاعی، ایران را در برابر استکبار جهانی بیمه می‌کند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، آیت الله علی اسلامی، امام جمعه تاکستان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر تاکستان با اشاره به موضوع معاد اظهار کرد: با دمیدن صور اسرافیل، این فرشته الهی فریاد کشیده و از هوش می‌رود و همه مردم نیز با وی می‌میرند، پس از مدتی دوباره با یک دمیدن دیگر صور همه زنده شده و برای محاسبه در درگاه الهی حاضر می‌شوند.
وی در ادامه افزود: مطابق با روایات وقتی صور دمیده شد، آنهایی که زنده اند به طور کلی می‌میرند و آنهایی که مرده اند به طور زنده می‌شوند، به این نفخ صور می‌گویند که این موارد مقدمه برای قیامت و حسابرسی.
این خطیب نمازجمعه با اشاره به مناسبت تاسیس سازمان ملل خاطرنشان کرد: در این 10 سالی که سازمان ملل تاسیس شده نمی‌توان چند نمونه از فعالیت‌های مثمرثمر آنها را ذکر کرد، آمازون بهتر از این سازمان ملل است زیرا فقط این مکان مشغول بلعیدن کشورهای جهان سوم است.
وی اذعان کرد: هزاران کودک و زن فقط در یمن در حال قتل عام شدن هستند همچنین تکفیری‌ها در کشورهای با کمک و همراهی سازمان ملل مشغول به خاک و خون کشیدن انسان‌های بی گناه هستند.
اسلامی ادامه داد: سازمان ملل فقط ادعای کمک به مظلوم را دارد و می‌گوید فقط هشدار می‌دهد، اقدام موثری انجام نمی‌دهد، در صورتی که مظلوم آهش بلند و ظالم تیغش بران است.
وی تصریح کرد: سازمان ملل هیچ کمک سازنده ای برای ایران ندارد و ما باید قدرت داخل را تقویت کنیم استقلال و ایستادگی روی توان داخلی و بومی ما را در مقابل استکبار جهانی بیمه می‌کند.
امام جمعه تاکستان قدرت نظامی کشور را در عرصه‌های مختلف از اقتدار نظام دانست و بیان کرد: ما هم اکنون در بندر جبرالطارق حضور داریم، در منطقه صاحب قدرت هستیم و این اقتدار و پیشرفت کارآمدی اسلام را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/2002
منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان