۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین شیخ نمر نمی‌میرد
کد خبر: ۱۲۷۳۷۶ نویسنده: صابر مهدوی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

چه کسانی را بر سرنوشت خود حاکم کرده‌ایم؟

شیخ نمر نمی‌میرد

اقدامات آل سعود تصمیم این بشکه‌های شراب نبوده و نیست و اصولا اینها درحدی نیستند که تصمیم بگیرند چه کار انجام بدهند یا انجانم ندهند.

شیخ نمر نمی‌میرد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین _صابر مهدوی
اعدام عالم مجاهدآیت الله شیخ نمر باقر النمر داغ بزرگ دیگری بود بر پیکرجهان اسلام، شیعه از این داغها فراوان دیده که این مورد نه اولین بود و نه آخرین است ! و یقینا این حماقت جهال آل یهود هم بی پاسخ نخواهد ماند و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب بدون تردید دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت اما بهوش باشیم اقدامات آل سعود تصمیم این بشکه‌های شراب نبوده و نیست و اصولا اینها درحدی نیستند که تصمیم بگیرند چه کار انجام بدهند یا انجانم ندهند. از قراین و شواهد روشن پیداست که این اقدام اجرای اوامر نظام سلطه بوده و هست نه تصمیم این حکام مرتجع !

تاریخ ننگین این خاندان مملو از سرسپردگی به صهیونیسم، شیطان بزرگ واذنابش است. حکام سعودی اگر ازخود اراده‌ای داشتند با هرج و مرج و تناقض فاحش درسیاستهای اقتصادی مواجه نمی‌شدند و یا در باتلاق غیرقابل نجات سوریه و عراق و بحرین وی من و… فرو نمی‌رفتند چونکه اساس اراده و تصمیم عقلانیت و استقلال است که درقاموس این نوکران صهیونیسم اصولا واژه‌ای بنام استقلال وعقلانیت تعریف نشده است.

آنچه که درسابقه شرم آور این جهال مسلم است، نوکری و سرسپردگی نظام سلطه برای تداوم و بقای عیاشی و تن پروری و شکم بارگی است ولو با هرهزینه وقیمتی لذا باید علت اجرای حکم اعدام این مجاهد شهید و تعدادی از ملت مظلوم حجاز در شرایط خاص کنونی را از سرمنشأ اصلی شیطنت جستجو و تحلیل کرد. بنظر می‌رسد نظام سلطه حداقل هدف ذیل را با یک تیر هدف گرفته:

۱- انحراف توجه افکار عمومی از روند ظالمانه اجرای برجام: پروژه کلاه گشاد برجام به مرحله حساسی رسیده بگونه‌ای که سینه چاکان مدعی این فتح الفتوح هم کم آورده‌اند و عرصه دیپلماسی را رها کردند و به سمت رجزخوانی رو آوردند. مثلا رئیس جمهور محترم ما در چرخشی آشکار دستور توسعه و سرعت در ساخت موشکها را صادر می‌کند یعنی آش آنقدر شور شده که صدای آشپز هم درآمده.  مسئولان بزرگوارما بویژه ریاست محترم جمهور و دستگاه دیپلماسی بجای پاسخ به این سوالات ( سه گل زدیم دو تا خوردیم ) دو تا که چه عرض کنم صد تا خوردیم آقایان لطف کنند حداقل یکی از سه تایی که زدیم را به ملت نشان دهند کدام است؟؟؟ !!! لذا از آنجا که خود آمریکایی‌ها هم کم آوردند بیم ناخن زدن بیشتر به این موضوع شیطان بزرگ را به فکر فرافکنی و انحراف درافکار عمومی واداشته و موضوع اجرای حکم اعدام این عالم مظلوم در این زمان بهترین گزینه برای انحراف افکار عمومی و مشغول کردن ما و دوستان ماست !

۲- درونی کردن جنگها و هزینه‌های مسلمانان: با دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی و… یکی ازاهداف راهبردی نظام سلطه برای تضعیف جهان اسلام داخلی کردن درگیری‌ها و مشغول و معطوف کردن امکانات و توان مسلمانان به همدیگر است که از این میان بیشترین بهره را می‌توان ازاختلاف پرهزینه و بی اساس شیعه و سنی کردن جامعه برد که رهبر معظم انقلاب چند روز پیش در دیدار مهمانان هفته وحدت هشدار آن‌ را دادند و فرمودند: «آن روزی که کلمه سنی و شیعه در ادبیات آمریکا پیدا شد نگران شدیم. معلوم شد هدف جدیدی دارند» لذا بهترین موضوع برای تشدید سیاست تفرقه در جهان اسلام و معطوف کردن سرمایه‌های مبارزاتی مسلمین به درون خود و غفلت از دشمن اصلی یعنی صهیونیسم و… اعدام این عالم مبارز و شعله ور کردن احساسات شیعیان است.

۳- تشدید اسلام هراسی: درحالی که تمام آمارهای تشرف به دین مبین اسلام بویژه موج بالایی از گرایش جوانان وتحصیل کردگان به نورانیت اسلام بشدت سانسور می‌شود، نظام سلطه باتمام سیطره رسانه‌ای سعی کرده همواره اخبار خشن و نا امید کننده از جهان اسلام را به دنیای تشنه معنویت و عدالت منعکس کند لذا انعکاس و بازتاب عکس العملهای آن می‌تواند بخشی از پازل غبارآلود کردن چهره نورانی حقیقت اسلام  را تکمیل کند.
۴- خارج کردن ذهن‌ها و رسانه‌ها از تمرکز برپیروزی‌ها اخیرجبهه مقاومت: همانطور که درمنطقه شاهدیم خبر خوش و امیدوار کننده پیروزی‌های بزرگی در سوریه وعراق و یمن و… به مشام می‌رسد لذا نظام سلطه باید چاره‌ای بیندیشد ابتدا برای خروج از وضع موجود با فریفتن دستگاه هوشمند (بخوانید ساده لوح ) دیپلماسی ما سعی در حل مسئله داشت. به راستی چرا برای دستگاه دیپلماسی هوشمند!!! ما سوال نشد چطور آنوقت که تروریستها باسرعت تمام درسوریه درسرازیری جنایت بودند ما به نشست و مذاکرات دعوت نمی‌شدیم اما همینکه شیرازه آنها ازهم پاشید ما را به وین و… دعوت کردند که نتیجه آن همین سه روز پیش به بار نشست و در…حدود دوهزار حیوان درنده درمحاصره کامل با پرچم سازمان ملل و در امنیت کامل به ترکیه منتقل شدند. اما نشد و اقدام بعدی انحراف درافکار عمومی دراین عرصه است که اعدام ناجونمردانه شیخ نمر با توجه به آثار تاسف بار و تالم آور آن بهترین سوژه برای انحراف افکار عمومی از این مهم و سرپوش نهادن برپیروزی‌های اخیر است.
این رفتار و رویه اساس رابطه و استفاده بهنگام شیاطین از نوکران خود است و فراوان مسبوق به سابقه بوده چنانچه برخی ساده لوحان تصور کردند هدف قرارگرفتن جنگنده روسی تصمیم اردوغان صورت گرفته مثلا رییس جمهور بزرگوار ما درپیام خود دوطرف ( ترکیه – روسیه ) را به خویشتنداری دعوت کرد در حالی که مدتها بود جنگده‌های روسی حتی برفراز خاک ترکیه پرواز می‌کردند اما کدام عقل سلیمی می‌پذیرد ترکیه آنقدر جسور شود که با دم شیر بازی کند؟

حقیقت را باید از آن رخداد کم نظیر تاریخی آنروز در رفتارغیر منتظره پوتین در تهران و حواشی آن که مثنوی هفتاد من کاغذ است جستجو کرد که برای مسیحی صهیونیست‌های خودخواه بسیارگران آمد و دستور آن اقدام احمقانه را به نوچه خود صادر کردند.

دشمن درنهایت پیچیدگی توطئه طراحی و اجرا می‌کند و فکر کردن به این توطئه‌ها را هم تو هم می‌پندارد و ساده لوحانی هم در داخل این را نشخوار می‌کنند که ” برخی توهم توطئه دارند” براستی چه کسانی را بر مقدرات خود حاکم کرده‌ایم؟ 

و آنچه باید مراقب باشیم !!!

۱-انحراف از تمرکز برموضوع برجام

۲-دامن زدن به شیعه سنی شدن موضوع

۳-عدم توجه برموضوع مقاومت بویژه پیروزی‌های اخیر درسوریه وعراق و یمن

۴-غفلت ازپروژه اسلام هراسی و…
انتهای پیام/6001


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان