۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پنج اداره تا دو هفته دیگر در شهرستان آوج مستقر می شوند
کد خبر: ۹۴۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار آوج:

پنج اداره تا دو هفته دیگر در شهرستان آوج مستقر می شوند

فرماندار شهرستان آوج از استقرار پنج اداره تا دو هفته دیگر در این شهرستان خبر داد.

پنج اداره تا دو هفته دیگر در شهرستان آوج مستقر می شوند
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، سید عبدالله موسوی با اعلام این خبر گفت: پیگیری های خوبی را در بحث استقرار ادارات انجام داده ایم که با سرعت قابل توجهی پیش رفته است در حال حاضر نیز شاهد استقرار پنج اداره در سطح شهرستان آوج تا دو هفته آینده خواهیم بود.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه درخواست مردم در زمینه استقرار بیمه تامین اجتماعی زیاد بوده است تلاش خوبی نیز در این زمینه انجام داده ایم ؛ مقرر شده بود که کارهای بیمه ای از طریق دفتر پیشخوان دولتی انجام گیرد اما با پیگیری های انجام شده این دفتر به یک اداره تبدیل شد تا پاسخگویی نیازهای همشهریان باشد.
موسوی «اداره کار ، رفاه و امور اجتماعی» ، «بنیاد شهید» ، «بیمه تامین اجتماعی» ، «اوقاف و امور خیریه» و « اداره ارشاد اسلامی» را اداراتی بر شمرد که قرار است تا دو هفته دیگر افتتاح شود.
فرماندار شهرستان آوج با اعلام اینکه اداره آب منطقه ای دو هفته پیش مستقر شده است گفت: مکان های لازم برای استقرار کلیه ادارات در سطح شهرستان فراهم شده است که امیدواریم با اعتباراتی که برای این بخش ها تخصیص یافته است حرکت خوبی را شاهد باشیم.
سید عبدالله موسوی با اشاره به بودجه تخصیص یافته از سوی استانداری قزوین افزود: هشت درصد بودجه استان به شهرستان آوج تخصیص یافته است که طبق ماده 180 ، مناطق کمتر توسعه یافته بیشترین بهره برداری را دارند و با توجه به محروم بودن این منطقه شهرستان آوج از این قائده مستثنی نیست.
موسوی پیرامون اعتبارات تخصیص یافته در بخش ورزش و تربیت بدنی خاطر نشان کرد: با توجه به پراکندگی و آمار جمعیتی آمار آمار جمعیتی پایین در سطح شهرستان میزان سرانه ورزشی 1/5 برابر نرم کشوری است؛ با این حساب 410 میلیون تومان اعتبار در این بخش مصوب شده است تا بوسیله ان بتوانیم جهشی در بخش ورزشی ایجاد کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان