۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ساماندهی بیش از ۱۵ هزارنفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان در تابستان سال جاری
کد خبر: ۸۳۴۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

ساماندهی بیش از ۱۵ هزارنفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان در تابستان سال جاری

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از ساماندهی بیش از ۱۵ هزار نفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان در تابستان سال جاری خبر داد.

ساماندهی بیش از ۱۵ هزارنفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان در تابستان سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: همه ساله در ایام عید نوروز و فصل تابستان با آغاز مسافرت فرهنگیان و سایر اقشار جامعه، آموزش و پرورش با تجهیز و ساماندهی مدارس و کلاس‌ها به مسافران خدمات اسکان را ارائه می دهد.
وی افزود: طرح اسکان موقت فرهنگیان در فصل تابستان از اول تیر ماه لغایت پانزدهم شهریور ماه در استان قزوین اجرا شد که در این راستا همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و شروع مسافرت فرهنگیان و سایر اقشار جامعه، 492 کلاس برای اسکان موقت ساماندهی و تجهیز شده‌اند.
قاسمی خاطرنشان کرد: تابستان امسال بیش از 15 هزار نفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان ساماندهی شده اند که از این تعداد 13 هزار و 969 نفر فرهنگی و یک هزار و 154 نفر غیرفرهنگی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه بیان کرد: در طرح اسکان موقت تابستان سال جاری تعداد 17 پایگاه مرکزی اسکان موقت در استان در مناطق مختلف فعالیت داشتند و تعداد 115 کلاس ویژه، 179 کلاس نوع الف، 138 کلاس نوع ب و 62 کلاس نوع ج ، تجهیز و ساماندهی شد که مورد استفاده میهمانان قرار گرفت.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان