۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین امنیت قزوین بر امنیت پایتخت تاثیرگذار است
کد خبر: ۸۲۰۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

امنیت قزوین بر امنیت پایتخت تاثیرگذار است

استاندار قزوین گفت : امنیت قزوین بر امنیت پایتخت تاثیرگذار است.

امنیت قزوین بر امنیت پایتخت تاثیرگذار است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، بعد از ظهر امروز آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین برگزار شد.
مرتضی روزبه در این مراسم اظهار کرد: در دوران خدمت سردار میرحیدری در نیروی انتظامی قزوین، شاهد رشد کیفی نیروی انتظامی در قزوین بودیم.
وی افزود: در نیروی انتظامی قزوین شاهد یک رخداد مبارک با عنوان تعالی رفتاری هستیم که باید روز به روز پیشرفت بیشتری داشته باشد.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: قزوین به عنوان کمربند امنیتی پایتخت است وبارانداز اغلب جریانات خرابکارانه که تهران را هدف قرار داده اند و از خارج مرزها هدایت می‌شوند، قزوین است.
وی تاکید کرد: شرایط امنیتی قزوین بر امنیت پایتخت بسیار تاثیر گذار است.
روزبه عنوان کرد: غریب به دو سال است با همین نیروی انسانی موجود، با همکاری شورای تامین امنیت استان و در خط مقدم، با وظیفه شناسی نیروی انتظامی قزوین، شاهد کاهش چشم گیر جرایم در همه حوزه‌ها هستیم.
وی یادآور شد: در حوزه امنیت تعریف مشخصی وجود دارد که باید همه دستگاه‌ها برای رسیدن به این تعریف خاص تلاش کنند و وظیفه خود را برای تامین امنیت انجام دهند.
استاندار قزوین به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: باید ظرفیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در سطح اجتماع بالا برود تا هر رویدادی به یک موضوع امنیتی مبدل نشود، در موضوعات سیاسی نیز باید افراد یک جامعه به بلوغ سیاسی برسند تا تنش‌های امنیتی در اجتماع ایجاد نشود.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان