۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین صعود ايران به يک چهارم نهايي با شکست مصر
کد خبر: ۷۵۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

واليبال نوجوانان جهان

صعود ايران به يک چهارم نهايي با شکست مصر

تيم ملي واليبال نوجوانان ايران با پيروزي مقابل مصر به جمع هشت تيم برتر جهان راه يافت.

صعود ايران به يک چهارم نهايي با شکست مصر
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، تيم ملي واليبال نوجوانان ايران که در گروه خود پس از روسيه در مکان دوم قرار گرفته بود، با برتري 3 بر يک مقابل مصر در ديدار پلي آف به مرحله ي يک چهارم نهايي راه يافت.
ملي پوشان ايران در ست هاي اول، دوم و چهارم با نتايج 25-14، 25-21 و 25-23 به برتري رسيدند اما ست سوم را نماينده آفريقا 25-20 به سود خود پايان داد.
محمد جواد معنوي نژاد، کايپتان ايران همانند ديدارهاي گذشته عملکرد درخشاني داشت و با 21 امتياز، امتيازآورترين بازيکن ميدان شد.
فرمت رقابت ها: رقابت هاي واليبال نوجوانان جهان با حضور 20 تيم در 4 گروه 5 تيمي برگزار شد.
پس از پايان مرحله گروهي تيم هاي انتهاي جدول در هر گروه براي دست يابي به مقام هاي هفدهم تا بيستم با هم رقابت خواهند کرد، تيم هاي اول تا چهارم چهار گروه (شانزده تيم) نيز به مرحله يک هشتم نهايي راه پيدا کردند.
بر اساس برنامه تعيين شده، تيم هاي اول و چهارم گروه ها با هم و تيم هاي دوم و سوم نيز با يکديگر روبرو مي شوند تا چهره هشت تيم برتر رقابت ها مشخص شود.
بازنده ها نيز براي به دست آوردن مقام هاي نهم تا شانزدهم تلاش خواهند کرد.
عملکرد ايران: ملي پوشان ايران که در گروه B با تيم هاي روسيه، فرانسه، رواندا و فنلاند همگروه شده بود، با چهار پيروزي و يک شکست (مقابل روسيه) در مکان دوم گروه خود قرار گرفت و به مصاف تيم سوم گروه C رفت و توانست مصر را در يک بازي يک طرفه شکست دهد.
ايران سابقه قهرماني و نايب قهرماني واليبال جهان در رده سني نوجوانان را در کارنامه دارد.
انتهای پیام/1001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان