۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اگر مرحوم آیت الله شالی زنده بود جلیلی را اصلح می دانست
کد خبر: ۶۶۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سید مرتضی حسینی:

اگر مرحوم آیت الله شالی زنده بود جلیلی را اصلح می دانست

حسینی گفت: با توجه به شناخت بنده نسبت به آیت الله شالی، اعتقاد دارد که اگر ایشان زنده بود جلیلی را اصلح می دانست.

اگر مرحوم آیت الله شالی زنده بود جلیلی را اصلح می دانست
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني شب گذشته در مراسم حمايت از دكتر جليلي در مسجد جامع شهر شال گفت: ما در انقلاب و قبل از آن همواره دو جريان داشتيم يك جريان استقامت و دوم جريان عدم استقامت كه اين دو جريان از زمان رضاشاه با دو محور امام راحل و رضا شاه برقرار بود.
حسيني همچنين ادامه داد: در جريان انقلاب هم اين دو ديدگاه وجود داشته و تا كنون هم ادامه دارد.
در زمان اصلاحات هم دو ديدگاه هسته اي وجود داشت كه متاسفانه آن ها ايستادگي نكردند و در مقابل كشورهاي غربي تسليم شدند.
وي همچنين اذعان داشت: بنده نمي گويم كه دولت اصلاحات در فكر خيانت بوده است اما به قول رهبر انقلاب اگر در برابر خواسته هايمان پا پس بكشيم دشمن گام هاي بلندتري رو به جلو برخواهد داشت.
حسيني سپس به ديدگاه اصلاح طلبان كه انر‍ژ‍ي هسته اي را مدلل وجود تحريم مي دانند اشاره و خاطر نشان كرد: دشمن در آن زمان نه تنها به تعطيلي هسته اي ايران فكر كرده بود بلكه گام بعدي آن ها تخريب مراكز هسته اي و تحويل دانشمندان هسته اي ايران به غرب بود.
وي به افتخارات هسته اي ايران در دولت نهم و دهم اشاره كرد و گفت: بحمدالله با ايستادگي ايران نه تنها از لغو مراكز هسته اي خبري نيست، بلكه اروپائيان به دست و پاي ايران افتادند كه اين منابع را به سوخت تبديل كنيد تا چه و چه كنيم اما ايران ايستادگي كرد و همچنان اقتدار و عزت ايراني پابرجاست.
عضو كميسيون فرهنگي سپس به تحريم هاي اشاره كرد و گفت :30 الي 40 درصد فشار اقتصادي كشور مربوط به تحريم هاست .
60 درصد باقي آن مربوط به حاشيه سازي و جو سازي دولت بود.
اين نماينده مجلس سپس به شخصيت جليلي به عنوان كانديد اصلح اشاره كرد و گفت: ما معتقديم اگر دولت قدرتمند و فهيم بر سر كار بيايد مي توانيم به حاشيه سازي خاتمه دهيم.
حسيني همچنين به جوسازي رئيس جمهور آمريكا و نخست وزير اسرائيل و صحبت هاي بعضي منافقين عليه جليلي اشاره كرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند« ببينيد دشمن چه كسي را نشانه گرفته و چه كسي براي آن ها خطر ساز است همان شخص بهترين خادم براي ملت است».
وي در پاسخ به سوال كساني كه ادعا دارند جليلي كار اجرايي نكرده گفت: جليلي 6 سال در شوراي امنيت ملي بود كه تمام مصالح مملكت در آنجا بررسي مي شد .
جليلي به همه مسائل و مشكلات اقتصادي ، فرهنگي ، امنيتي و مسائل كلي مملكت آگاهي دارد.
نماينده مجلس استان همچنين ادامه داد: در بين كانديداي رياست جمهوري دكتر جليلي چند پله از همه ي آن ها بالاتر است.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس با توجه به شخصيت مرحوم آيت الله موسوي شالي اذعان داشت: با توجه به شناختي كه بنده نسبت به آيت الله شالي دارم يقين دارم اگر ايشان زنده بود دكتر جليلي را اصلح مي دانست.
وي در آخر از مردم شال كه هميشه خط سياسي مشخص داشته و در صحنه بوده اند تشكر كرد.
انتهای پیام/9002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان